Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef
21-05-2011 -- Bart SCHILLEBEEKS -- 1389,1 punten
Database gegevens:
Datum: |
21-05-2011 |
Type proef: |
VV |
Toestel: |
ASW 20 |
Immatriculatie: |
D-3386 |
Handicapfactor: |
110 |
Klasse: |
Open/Ren |
Piloot: |
Bart SCHILLEBEEKS |
Club: |
KAC |
Afstand: |
382 km |
Score: |
1389,1 pt |
Vertrekpunt: |
EBWE |
Wedstrijd: |
NEE |
Motorzwever: |
NEE |
Copiloot: |
|
Status Proef: |
Gevalideerd |
|
|
Opmerkingen: | EW Serienummer: | |
Dit is een voor mij perfect en met veel moeite gevlogen OPGEGEVEN PROEF van 378 km. Maar blijkbaar bestaat er een idioot regeltje dat zegt dat keerpunten 10 km uit elkaar moeten liggen. Iets wat je niet kan controleren als je op het veld je proef ingeeft. Ik was dus al verloren voor ik vertrokken was. Alsof het landje nog niet klein genoeg is. Dat die regel misschien nog waarde had toen met camera's gewerkt werd , zou ik nog kunnen volgen, maar nu heeft dit geen enkele toegevoegde waarde. Voor mij hoeft dit heel circus dus niet meer! ik ga lekker vliegen , zonder stress en domme prestatie drang. Dit heeft niets meer met vliegerschap of vliegkunst te maken, maar enkel met nameten op een kaart. Der is geen enkele reden met de moderne technologie waarom je niet 4 keer naar hetzelfde punt zou kunnen vliegen. DRINGEND aan te passen dus, anders hoeft het niet meer! |
IGC File gegevens:
114 Logger interval groter dan limiet van 10 s
114 Logger interval groter dan limiet van 10 s
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:
Luchtruimgebruik:ALLES STOND OP en alles is opgeroepen.
Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... |