CHARRON.beta: Hall of fame - BNL VV klassement - BNL VVall klassement - BNL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

19-04-2017 -- Tijl SCHMELZER -- 4267,4 punten

Database gegevens:

Datum: 19-04-2017 Type proef: OP
Toestel: Ventus 2C/M/T 18m Immatriculatie: D-KTBY
Handicapfactor: 118 Klasse: Motor
Piloot: Tijl SCHMELZER Club: KACK
Afstand: 1007.1 km Score: 4267,4 pt
Vertrekpunt: EBKH Wedstrijd: NEE
Motorzwever: JA Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
Wow. Wat een dag. Exact zoals gepland. Veel dank aan mijn moeder voor crewing, Eddy voor rap nog te slepen voor hij naar Nitra vertrok, militairen voor airspace cooperation, en topmeteo voor de perfecte voorspelling.

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Contact KB, Belga Radar voor belgisch luchtruim. XPDR7000 in NL TMZ

Blog/fotos:
Igc-file: 2017-04-19-LXV-6XQ-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 19-04-2017
Weerkaart: Weerkaart van 19-04-2017



IGC File gegevens:

124 Logger interval groter dan limiet van 10 s

	
Hugo MERTENS op 20-04-2017 om 00:41
Bij mijn weten de eerste OP 1000 km op Charron.Line vanuit Vlaanderen. Fantastische prestatie, Tijl en team, thx om die te delen met Charron-minnend Vlaanderen!
Dries VAN GESTEL op 20-04-2017 om 01:08
Wederom zeer mooi vlucht/prestatie! Zonder afbreuk te willen doen aan deze vlucht, Hugo, herinner je je het jaar 2012 niet meer? OP +1000km vanuit vlaanderen voor Tijl 2 keer (http://www.lvzc.be/charronline/2012/overzicht.php?list=piloot&filter=556&filtertekst=SCHMELZER%20Tijl), Jo/Manu (http://www.lvzc.be/charronline/2012/overzicht.php?list=piloot&filter=559&filtertekst=SCHOETERS%20Jo), en Ken/Tijl (http://www.lvzc.be/charronline/2012/overzicht.php?list=piloot&filter=257&filtertekst=EVENS%20Ken)
Hugo MERTENS op 20-04-2017 om 01:51
Hewel - ik ging net mijn commentaar editeren, want ik begon daar net ook aan te denken dat ik in 2012 ik met de voeten in de waterplassen na een fikse regenbui bij de start stond van Ken en Tijl in de Nimbus 4. Het was ook het jaar van de industriethermiek! Zeer slecht voor het geheugen, een bedrijfsreceptie op een 1000km-dag.

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2017 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs