22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef11-04-2023 -- Bert Sr. SCHMELZER -- 893,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: geen overtreding van luchtruimgebruik; Keiheuvelsector werd vandaag van Kl.Brogel tot op 850m MSL toegelaten. NL TMZ TRX 7000, Rad. Dutch Mil. 132.350. Namiddag toelating van Kl.Brogel luchtruim noordelijk van RW tot FL45 te gebruiken, TRX 7000 en Radiocontact 134.480
IGC File gegevens: 300 Geen declaratie van opgegeven proef Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 11/04/2023 Piloot: BERT SR SCHMELZER Zweefvliegtuig: D-KTBY Toestel type: VENTUS 2CXT Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6xq Logger file: 2023-04-11-LXV-6XQ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:32:33 Duurvlucht : 04:29:08 Vrije vlucht : 268.1 km Fasttrack : 83.8 kmh Driehoek : 154.3 km Hoogtewinst : 1170.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.951'N 5°13.646'E tijd: 11:26:57 UTC alti: 20 m Ontkoppelpunt pos.: 51°11.885'N 5°10.717'E = 297° 3.8 km van vertrek tijd: 11:30:22 UTC alti: 534 m Landingspunt pos.: 51°10.814'N 5°13.102'E = 248° 0.7 km van vertrek tijd: 15:59:30 UTC alti: 31 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 04:32:33 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°11.789'N 5°11.686'E @ 11:32:20 UTC, 780 m punt 1: 51°24.412'N 4°58.583'E @ 12:03:10 UTC, 619 m punt 2: 51°42.237'N 5°17.424'E @ 12:39:19 UTC, 1149 m punt 3: 51°28.011'N 5°04.256'E @ 13:16:31 UTC, 1231 m punt 4: 51°23.854'N 4°29.741'E @ 13:48:04 UTC, 814 m punt 5: 51°16.930'N 5°45.989'E @ 14:46:13 UTC, 1242 m Finish: 51°10.814'N 5°13.102'E @ 15:59:30 UTC, 31 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 27.9 km 327° @ 54.3 km/h been 2: 39.6 km 33° @ 65.7 km/h been 3: 30.5 km 210° @ 49.1 km/h been 4: 40.7 km 259° @ 77.5 km/h been 5: 89.5 km 98° @ 92.3 km/h been 6: 39.9 km 254° @ 32.7 km/h Afgelegde afstand: 268.1 km Duur: 04:27:10 Gemiddelde snelheid: 60.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km Starthoogte: 534.0 m Finishhoogte: 31.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 503 m Totale score afstand: 268.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°39.131'N 5°12.583'E = 359° 52.3 km van vertrek tijd: 12:55:08 UTC alti: 1401 m Finishpunt pos.: 51°15.625'N 5°33.504'E = 69° 24.7 km van vertrek tijd: 14:55:08 UTC alti: 767 m Grootste afstand in 2 uur: 167.7 km Beste snelheid in 2 uur: 83.8 km/h Hoogteverlies: 634 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Geen proef opgegeven DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 46.5 km Been 1: 64.6 km Been 2: 43.2 km Totaal: 154.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:30:22 UTC einde: 15:59:30 UTC duur: 04:29:08 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 335 m @ 11:41:49 UTC hoog punt: 1505 m @ 12:54:36 UTC hoogtewinst: 1170 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:48:02 bearing 0.8° Tweede punt: 14:46:07 bearing 64.2° Totale hoek: 63.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 2811 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||