22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2023 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 1199,6 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR 7000, CTR Gilze-Rije, Woensdrecht en Volkel closed. Paradrop Seppe uitgeluisterd.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/07/2023 Piloot: MICHIEL VAN DEN BCRNE Zweefvliegtuig: D8505 Toestel type: LS 6 Klasse: 15M Logger type: LX Navigation s/n: gt1 Logger file: 2023-07-02-LXN-GT1-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:31:02 Duurvlucht : 04:27:18 Vrije vlucht : 332.9 km Fasttrack : 108.7 kmh Driehoek : 172.2 km Hoogtewinst : 1200.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.852'N 4°58.249'E tijd: 11:18:28 UTC alti: 48 m Ontkoppelpunt pos.: 51°25.685'N 4°57.422'E = 344° 3.5 km van vertrek tijd: 11:22:12 UTC alti: 674 m Landingspunt pos.: 51°23.898'N 4°58.336'E = 50° 0.1 km van vertrek tijd: 15:49:30 UTC alti: 50 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 04:31:02 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°25.923'N 4°59.537'E @ 11:28:08 UTC, 886 m punt 1: 51°34.398'N 4°30.528'E @ 12:17:52 UTC, 1089 m punt 2: 51°28.740'N 3°53.371'E @ 12:54:42 UTC, 1128 m punt 3: 51°50.396'N 6°00.245'E @ 14:06:19 UTC, 1595 m punt 4: 51°47.137'N 5°17.132'E @ 14:46:17 UTC, 976 m punt 5: 51°39.368'N 5°04.592'E @ 15:17:27 UTC, 476 m Finish: 51°23.898'N 4°58.336'E @ 15:49:30 UTC, 50 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 37.1 km 295° @ 44.7 km/h been 2: 44.2 km 256° @ 72.1 km/h been 3: 151.7 km 74° @ 127.1 km/h been 4: 49.9 km 263° @ 74.9 km/h been 5: 20.4 km 225° @ 39.3 km/h been 6: 29.6 km 194° @ 55.4 km/h Afgelegde afstand: 332.9 km Duur: 04:21:22 Gemiddelde snelheid: 76.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.1 km Starthoogte: 674.0 m Finishhoogte: 50.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 624 m Totale score afstand: 332.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°30.805'N 4°39.948'E = 301° 24.8 km van vertrek tijd: 12:10:49 UTC alti: 1533 m Finishpunt pos.: 51°49.704'N 5°52.840'E = 52° 79.2 km van vertrek tijd: 14:10:50 UTC alti: 1319 m Grootste afstand in 2 uur: 217.3 km Beste snelheid in 2 uur: 108.7 km/h Hoogteverlies: 214 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 748.7 km GELDIG vertrek: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVE 51°10.851'N 5°13.245'E punt 1: OELDE-BE 51°49.832'N 8°10.482'E 217.4 km 69° punt 2: MAASBREE 51°21.368'N 6°02.591'E 156.8 km 251° punt 3: DULMEN 51°51.119'N 7°17.120'E 102.2 km 57° punt 4: VENLO BR 51°23.829'N 6°09.340'E 93.2 km 237° punt 5: DINSLAKE 51°36.999'N 6°51.789'E 54.9 km 63° finish: KEIHEUVE 51°10.851'N 5°13.245'E 124.2 km 248° landing: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVE @ 12:58:21 UTC, 856 m punt 1: OELDE-BE niet gerond afbreekpunt: 51°50.396'N 6°00.245'E @ 14:06:19 UTC, 1595 m : 67.8 km 59.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 67.8 km Duur van de proef: 01:07:58 Gemiddelde snelheid: 59.9 km/h Start hoogte: 588 m Hoogte passeren start: 856 m Hoogte aan break-punt: 1595 m Hoogteverlies over proef: -1007 m Totale score afstand: 67.8 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 48.2 km Been 1: 75.7 km Been 2: 48.2 km Totaal: 172.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:22:12 UTC einde: 15:49:30 UTC duur: 04:27:18 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 406 m @ 13:04:39 UTC hoog punt: 1606 m @ 14:06:49 UTC hoogtewinst: 1200 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:54:40 bearing 327.4° Tweede punt: 14:06:23 bearing 44.7° Totale hoek: 77.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7970 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||