22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2023 -- Bart LEYSEN -- 1163,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: xpdr 7000, contact dutch mill voor crossing woensdrecht, gilze en volkel
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/07/2023 Piloot: BART LEYSEN Zweefvliegtuig: D-4115 Toestel type: VENTUS 2A Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a47 Logger file: 2023-07-02-LXV-A47-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:25:31 Duurvlucht : 05:25:28 Vrije vlucht : 334.5 km Fasttrack : 100.0 kmh Driehoek : 180.6 km Hoogtewinst : 1314.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.808'N 4°57.956'E tijd: 10:32:24 UTC alti: 275 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.792'N 4°57.896'E = 247° 0.1 km van vertrek tijd: 10:32:27 UTC alti: 339 m Landingspunt pos.: 51°23.931'N 4°58.419'E = 67° 0.6 km van vertrek tijd: 15:57:55 UTC alti: 37 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 05:25:31 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°25.916'N 5°01.713'E @ 11:35:00 UTC, 1064 m punt 1: 51°30.778'N 3°52.225'E @ 13:00:00 UTC, 1119 m punt 2: 51°34.412'N 5°05.550'E @ 13:51:18 UTC, 1409 m punt 3: 51°50.593'N 5°59.058'E @ 14:25:00 UTC, 1572 m punt 4: 51°52.437'N 5°41.639'E @ 14:39:34 UTC, 1219 m punt 5: 51°38.714'N 5°02.806'E @ 15:35:51 UTC, 679 m Finish: 51°23.939'N 4°57.138'E @ 15:54:41 UTC, 292 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 81.0 km 277° @ 57.2 km/h been 2: 85.0 km 85° @ 99.5 km/h been 3: 68.6 km 64° @ 122.1 km/h been 4: 20.3 km 280° @ 83.6 km/h been 5: 51.4 km 241° @ 54.8 km/h been 6: 28.2 km 193° @ 89.7 km/h Afgelegde afstand: 334.5 km Duur: 04:19:41 Gemiddelde snelheid: 77.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km Starthoogte: 278.0 m Finishhoogte: 292.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -14 m Totale score afstand: 334.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°30.336'N 4°06.153'E = 282° 61.2 km van vertrek tijd: 12:47:11 UTC alti: 1488 m Finishpunt pos.: 51°48.462'N 5°35.763'E = 43° 63.2 km van vertrek tijd: 14:47:11 UTC alti: 1231 m Grootste afstand in 2 uur: 200.1 km Beste snelheid in 2 uur: 100.0 km/h Hoogteverlies: 257 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 554.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E punt 1: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E 52.5 km 141° punt 2: BORKENBERGE 51°46.750'N 7°17.120'E 158.2 km 57° punt 3: PRINSENBEEK 51°36.003'N 4°42.321'E 179.5 km 265° punt 4: WAUBERG 51°05.007'N 5°27.355'E 77.7 km 137° punt 5: MEER GRN 51°29.240'N 4°44.200'E 67.4 km 312° finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 18.8 km 121° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE 07 @ 13:42:23 UTC, 879 m punt 1: ZONHOVEN niet gerond afbreekpunt: 51°24.126'N 4°59.161'E @ 15:57:18 UTC, 137 m : 1.4 km 0.6 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 1.4 km Duur van de proef: 02:14:55 Gemiddelde snelheid: 0.6 km/h Start hoogte: 278 m Hoogte passeren start: 879 m Hoogte aan break-punt: 137 m Hoogteverlies over proef: 141 m Totale score afstand: 1.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 50.6 km Been 1: 79.5 km Been 2: 50.6 km Totaal: 180.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:32:27 UTC einde: 15:57:55 UTC duur: 05:25:28 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 278 m @ 10:47:50 UTC hoog punt: 1592 m @ 14:25:07 UTC hoogtewinst: 1314 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:00:04 bearing 328.0° Tweede punt: 14:25:04 bearing 44.3° Totale hoek: 76.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 11680 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||