22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef06-07-2023 -- Wannes SMITS -- 1659,1 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: GAA actief tot FL65 tot 18u lokaal
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 06/07/2023 Piloot: WANNES SMITS Zweefvliegtuig: D-5916 Toestel type: ASTIR CS JEANS Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 5k8 Logger file: 2023-07-06-NAV-5K8-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:05:12 Duurvlucht : 05:05:05 Vrije vlucht : 320.8 km Fasttrack : 74.7 kmh Opgegeven proef: 308.6 km Driehoek : 200.9 km Hoogtewinst : 1069.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBSU St.Hubert BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°01.328'N 5°24.642'E tijd: 10:05:39 UTC alti: 0 m Ontkoppelpunt pos.: 50°01.207'N 5°24.880'E = 128° 0.4 km van vertrek tijd: 10:05:46 UTC alti: 902 m Landingspunt pos.: 50°02.285'N 5°24.440'E = 352° 1.8 km van vertrek tijd: 15:10:51 UTC alti: 501 m Afstand take-off tot landing: 1.8 Totale vluchtduur: 05:05:12 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°00.947'N 5°22.183'E @ 10:11:52 UTC, 1187 m punt 1: 50°14.582'N 5°54.814'E @ 10:53:16 UTC, 1528 m punt 2: 50°25.117'N 6°55.045'E @ 11:46:47 UTC, 1429 m punt 3: 49°58.699'N 6°27.511'E @ 12:42:37 UTC, 1690 m punt 4: 50°23.592'N 6°33.325'E @ 13:20:33 UTC, 1887 m punt 5: 50°14.956'N 5°49.877'E @ 14:37:36 UTC, 1599 m Finish: 50°01.317'N 5°23.042'E @ 15:08:17 UTC, 764 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 46.4 km 57° @ 67.2 km/h been 2: 74.1 km 74° @ 83.1 km/h been 3: 58.9 km 214° @ 63.3 km/h been 4: 46.7 km 8° @ 73.8 km/h been 5: 54.0 km 253° @ 42.0 km/h been 6: 40.8 km 232° @ 79.7 km/h Afgelegde afstand: 320.8 km Duur: 04:56:25 Gemiddelde snelheid: 64.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.9 km Starthoogte: 902.0 m Finishhoogte: 764.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 138 m Totale score afstand: 320.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°14.245'N 5°54.066'E = 55° 42.5 km van vertrek tijd: 10:51:49 UTC alti: 1429 m Finishpunt pos.: 50°06.884'N 6°27.018'E = 82° 75.1 km van vertrek tijd: 12:51:49 UTC alti: 1250 m Grootste afstand in 2 uur: 149.3 km Beste snelheid in 2 uur: 74.7 km/h Hoogteverlies: 179 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 308.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: SAINT-HUBERT 50°02.238'N 5°24.234'E punt 1: CUW_2 50°24.585'N 6°54.650'E 115.2 km 68° punt 2: CUW_3 49°59.161'N 6°27.252'E 57.3 km 215° punt 3: CUW_4 50°23.366'N 6°32.987'E 45.4 km 9° finish: SAINT-HUBERT 50°02.238'N 5°24.234'E 90.7 km 245° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: SAINT-HUBERT @ 10:15:20 UTC, 1247 m punt 1: CUW_2 @ 11:46:52 UTC, 1428 m : 115.2 km 75.5 km/h punt 2: CUW_3 @ 12:42:44 UTC, 1706 m : 57.3 km 61.6 km/h punt 3: CUW_4 @ 13:19:15 UTC, 1781 m : 45.4 km 74.6 km/h finish: SAINT-HUBERT @ 15:06:44 UTC, 799 m : 90.7 km 50.6 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 308.6 km Duur van de proef: 04:51:24 Gemiddelde snelheid: 63.5 km/h Start hoogte: 902 m Hoogte passeren start: 1247 m Hoogte passeren finish: 799 m Hoogteverlies over proef: 103 m Totale score afstand: 308.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 56.2 km Been 1: 56.3 km Been 2: 88.3 km Totaal: 200.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:05:46 UTC einde: 15:10:51 UTC duur: 05:05:05 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 916 m @ 10:45:06 UTC hoog punt: 1985 m @ 12:11:03 UTC hoogtewinst: 1069 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 10:11:52 bearing 147.2° Tweede punt: 11:46:49 bearing 106.4° Totale hoek: -40.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 10103 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||