22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef07-07-2023 -- Joris GERNAEY & LINDA DE BRUIN -- 2702,1 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Erfurt TMZ SQ441 + VHF 126.175, remainder of the flight SQ7000.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 07/07/2023 Piloot: JORIS GERNAEY Zweefvliegtuig: PH-1615 Toestel type: NIMBUS 4DT Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ae5 Logger file: 2023-07-07-LXV-AE5-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 08:20:10 Duurvlucht : 08:12:55 Vrije vlucht : 830.9 km Fasttrack : 117.4 kmh Driehoek : 329.0 km Hoogtewinst : 2318.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 50°54.341'N 11°16.035'E tijd: 08:37:34 UTC alti: 219 m Ontkoppelpunt pos.: 50°54.140'N 11°15.170'E = 250° 1.1 km van vertrek tijd: 08:38:16 UTC alti: 503 m Landingspunt pos.: 50°54.320'N 11°15.851'E = 260° 0.2 km van vertrek tijd: 16:57:44 UTC alti: 241 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 08:20:10 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 6.0 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°53.652'N 11°15.974'E @ 08:45:16 UTC, 556 m punt 1: 50°42.000'N 11°02.897'E @ 09:21:06 UTC, 2070 m punt 2: 48°38.293'N 13°49.133'E @ 12:18:24 UTC, 2505 m punt 3: 50°54.220'N 10°23.727'E @ 15:30:31 UTC, 2551 m punt 4: 50°42.216'N 10°45.726'E @ 15:46:24 UTC, 2353 m punt 5: 50°57.771'N 11°42.333'E @ 16:19:57 UTC, 2048 m Finish: 50°53.166'N 11°07.999'E @ 16:45:29 UTC, 1322 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 26.5 km 215° @ 44.4 km/h been 2: 304.2 km 138° @ 103.0 km/h been 3: 352.5 km 317° @ 110.1 km/h been 4: 34.1 km 131° @ 128.8 km/h been 5: 72.5 km 66° @ 129.6 km/h been 6: 41.1 km 258° @ 96.7 km/h Afgelegde afstand: 830.9 km Duur: 08:00:13 Gemiddelde snelheid: 103.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 9.7 km Starthoogte: 551.0 m Finishhoogte: 1322.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -771 m Totale score afstand: 830.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°21.263'N 11°54.319'E = 143° 76.2 km van vertrek tijd: 14:22:27 UTC alti: 2674 m Finishpunt pos.: 50°57.242'N 11°37.989'E = 78° 26.3 km van vertrek tijd: 16:22:27 UTC alti: 1907 m Grootste afstand in 2 uur: 234.8 km Beste snelheid in 2 uur: 117.4 km/h Hoogteverlies: 767 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 798.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BAD BERKA 50°54.233'N 11°15.517'E punt 1: FRYMBURK UL 48°41.967'N 14°11.967'E 323.9 km 138° punt 2: BAD SALZUNGEN UL 50°49.017'N 10°13.083'E 371.1 km 311° finish: TITSCHENDORF 50°23.833'N 11°31.367'E 103.5 km 116° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BAD BERKA @ 16:43:11 UTC, 1453 m punt 1: FRYMBURK UL niet gerond afbreekpunt: 50°53.845'N 11°17.754'E @ 16:50:13 UTC, 797 m : 2.3 km 19.5 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 2.3 km Duur van de proef: 00:07:02 Gemiddelde snelheid: 19.5 km/h Start hoogte: 548 m Hoogte passeren start: 1453 m Hoogte aan break-punt: 797 m Hoogteverlies over proef: -249 m Totale score afstand: 2.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 143.8 km Been 1: 92.1 km Been 2: 93.1 km Totaal: 329.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 08:44:49 UTC einde: 16:57:44 UTC duur: 08:12:55 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 548 m @ 08:45:29 UTC hoog punt: 2866 m @ 13:08:21 UTC hoogtewinst: 2318 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 35333 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||