22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef12-07-2023 -- Erik DE VOS -- 1342,1 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 12/07/2023 Piloot: ERIK DE VOS Zweefvliegtuig: D-KTEF Toestel type: DISCUS 2C Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a86 Logger file: 2023-07-12-LXV-A86-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: LXV,ON,ECURRENT,MOP-(SN:63,ET=74,46,74,46,0.04V,P=1),SW:100, HW:1 ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:12:42 Duurvlucht : 04:10:08 Vrije vlucht : 313.1 km Fasttrack : 95.0 kmh Opgegeven proef: 306.0 km Hoogtewinst : 1235.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFGO Pont-s-Yonne BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°17.350'N 3°15.002'E tijd: 11:00:18 UTC alti: 42 m Ontkoppelpunt pos.: 48°18.784'N 3°12.020'E = 306° 4.5 km van vertrek tijd: 11:02:52 UTC alti: 580 m Landingspunt pos.: 48°17.438'N 3°14.887'E = 319° 0.2 km van vertrek tijd: 15:13:00 UTC alti: 43 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 04:12:42 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°17.668'N 3°15.263'E @ 11:10:00 UTC, 1139 m punt 1: 48°11.287'N 2°10.036'E @ 12:36:52 UTC, 1584 m punt 2: 48°12.804'N 1°40.234'E @ 13:04:55 UTC, 1129 m punt 3: 48°17.931'N 2°54.497'E @ 13:58:25 UTC, 1465 m punt 4: 48°20.851'N 2°24.531'E @ 14:35:57 UTC, 1333 m punt 5: 48°16.261'N 2°54.780'E @ 14:56:29 UTC, 1126 m Finish: 48°17.038'N 3°16.005'E @ 15:11:52 UTC, 199 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 81.6 km 262° @ 56.4 km/h been 2: 37.0 km 275° @ 79.2 km/h been 3: 92.4 km 84° @ 103.6 km/h been 4: 37.4 km 279° @ 59.8 km/h been 5: 38.4 km 103° @ 112.1 km/h been 6: 26.3 km 87° @ 102.6 km/h Afgelegde afstand: 313.1 km Duur: 04:01:52 Gemiddelde snelheid: 77.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.4 km Starthoogte: 580.0 m Finishhoogte: 199.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 381 m Totale score afstand: 313.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°13.181'N 1°43.594'E = 267° 113.4 km van vertrek tijd: 13:07:05 UTC alti: 953 m Finishpunt pos.: 48°17.476'N 3°15.626'E = 73° 0.8 km van vertrek tijd: 15:07:05 UTC alti: 490 m Grootste afstand in 2 uur: 190.0 km Beste snelheid in 2 uur: 95.0 km/h Hoogteverlies: 463 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 306.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: PONT S/YONNE AA?R 48°17.380'N 3°15.000'E punt 1: VOVES VIABON 48°12.750'N 1°40.483'E 117.3 km 266° punt 2: VOULX 48°18.014'N 2°54.001'E 91.5 km 83° punt 3: BUNO BONNEVAUX 48°21.067'N 2°25.500'E 35.7 km 279° finish: PONT S/YONNE AA?R 48°17.380'N 3°15.000'E 61.6 km 96° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: PONT S/YONNE AA?R @ 11:10:20 UTC, 1156 m punt 1: VOVES VIABON @ 13:04:51 UTC, 1125 m : 117.3 km 61.5 km/h punt 2: VOULX @ 13:58:23 UTC, 1463 m : 91.5 km 102.6 km/h punt 3: BUNO BONNEVAUX @ 14:36:45 UTC, 1395 m : 35.7 km 55.8 km/h finish: PONT S/YONNE AA?R @ 15:06:46 UTC, 475 m : 61.6 km 123.1 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 306.0 km Duur van de proef: 03:56:26 Gemiddelde snelheid: 77.7 km/h Start hoogte: 580 m Hoogte passeren start: 1156 m Hoogte passeren finish: 475 m Hoogteverlies over proef: 105 m Totale score afstand: 306.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 40.4 km Been 1: 25.7 km Been 2: 25.7 km Totaal: 91.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:02:52 UTC einde: 15:13:00 UTC duur: 04:10:08 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 580 m @ 11:02:52 UTC hoog punt: 1815 m @ 13:49:33 UTC hoogtewinst: 1235 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5472 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||