22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-06-2023 -- Guy VANPEE -- 882,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Transponder 7000 geactiveerd
IGC File gegevens: 312 Declaratie na begin van vlucht Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 17/06/2023 Piloot: GUY VAN PEE Zweefvliegtuig: D-KGVP Toestel type: ANT.20E Klasse: Logger type: LX Navigation s/n: qg7 Logger file: 2023-06-17-LXN-QG7-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:14:27 Duurvlucht : 04:03:46 Vrije vlucht : 269.0 km Fasttrack : 103.5 kmh Hoogtewinst : 1465.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.229'N 5°22.784'E tijd: 12:14:51 UTC alti: 16 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.221'N 5°21.696'E = 269° 1.3 km van vertrek tijd: 12:18:02 UTC alti: 732 m Landingspunt pos.: 50°58.212'N 5°22.421'E = 266° 0.4 km van vertrek tijd: 16:29:18 UTC alti: 23 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 04:14:27 Motorgebruik aantal keren: 2 totale motortijd: 4.8 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°56.814'N 5°20.799'E @ 12:30:13 UTC, 1082 m punt 1: 51°07.604'N 5°22.266'E @ 12:44:34 UTC, 705 m punt 2: 51°27.006'N 4°55.774'E @ 13:26:49 UTC, 1501 m punt 3: 50°55.872'N 5°34.815'E @ 14:07:27 UTC, 1865 m punt 4: 51°16.119'N 5°04.470'E @ 14:40:57 UTC, 1798 m punt 5: 50°52.939'N 5°30.485'E @ 15:09:04 UTC, 1363 m Finish: 51°04.168'N 5°20.688'E @ 15:28:43 UTC, 973 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 5° @ 84.0 km/h been 2: 47.4 km 320° @ 67.3 km/h been 3: 73.5 km 142° @ 108.5 km/h been 4: 51.6 km 317° @ 92.4 km/h been 5: 52.6 km 145° @ 112.3 km/h been 6: 23.8 km 331° @ 72.6 km/h Afgelegde afstand: 269.0 km Duur: 02:58:30 Gemiddelde snelheid: 90.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 11.3 km Starthoogte: 593.0 m Finishhoogte: 973.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -380 m Totale score afstand: 269.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°17.698'N 5°04.911'E = 330° 41.7 km van vertrek tijd: 13:13:16 UTC alti: 1446 m Finishpunt pos.: 50°57.337'N 5°26.806'E = 109° 5.0 km van vertrek tijd: 15:13:19 UTC alti: 1352 m Grootste afstand in 2 uur: 207.2 km Beste snelheid in 2 uur: 103.5 km/h Hoogteverlies: 94 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 250.3 km NIET GELDIG Declaratie na begin van vlucht vertrek: HASSELT KIE 50°58.199'N 5°22.499'E start: HASSELT KIE 50°58.199'N 5°22.499'E punt 1: BAARLE NASS 51°26.779'N 4°55.869'E 61.4 km 330° punt 2: ZUTENDAAL K 50°55.899'N 5°34.400'E 72.8 km 142° punt 3: RETIE 51°16.120'N 5°05.119'E 50.7 km 318° punt 4: SPURK (BILZ 50°53.060'N 5°30.530'E 52.0 km 145° finish: HASSELT KIE 50°58.199'N 5°22.499'E 13.4 km 315° landing: HASSELT KIE 50°58.199'N 5°22.499'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 27.4 km Been 1: 17.5 km Been 2: 17.5 km Totaal: 62.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:25:32 UTC einde: 16:29:18 UTC duur: 04:03:46 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 593 m @ 12:26:03 UTC hoog punt: 2058 m @ 13:34:15 UTC hoogtewinst: 1465 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:26:49 bearing 26.8° Tweede punt: 15:09:09 bearing 91.3° Totale hoek: 64.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5744 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||