22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-07-2023 -- Erik DE VOS -- 1311,4 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 20/07/2023 Piloot: ERIK DE VOS Zweefvliegtuig: D-KTEF Toestel type: DISCUS 2C Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a86 Logger file: 2023-07-20-LXV-A86-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: LXV,ON,ECURRENT,MOP-(SN:63,ET=74,46,74,46,0.04V,P=1),SW:100, HW:1 ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:55:41 Duurvlucht : 03:52:56 Vrije vlucht : 303.6 km Fasttrack : 85.5 kmh Opgegeven proef: 299.0 km Driehoek : 207.3 km Hoogtewinst : 1402.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFGO Pont-s-Yonne BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°17.366'N 3°14.980'E tijd: 10:47:58 UTC alti: 42 m Ontkoppelpunt pos.: 48°19.199'N 3°14.652'E = 353° 3.4 km van vertrek tijd: 10:50:43 UTC alti: 542 m Landingspunt pos.: 48°17.433'N 3°14.887'E = 317° 0.2 km van vertrek tijd: 14:43:39 UTC alti: 60 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 03:55:41 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°17.353'N 3°14.708'E @ 11:02:03 UTC, 1324 m punt 1: 48°37.566'N 3°30.672'E @ 11:32:17 UTC, 1333 m punt 2: 48°45.131'N 3°42.418'E @ 11:49:49 UTC, 1462 m punt 3: 49°02.507'N 3°58.261'E @ 12:13:34 UTC, 1509 m punt 4: 48°04.308'N 3°43.032'E @ 13:32:04 UTC, 1088 m punt 5: 48°19.292'N 4°01.369'E @ 14:12:30 UTC, 1794 m Finish: 48°17.729'N 3°14.335'E @ 14:40:37 UTC, 423 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 42.3 km 28° @ 84.0 km/h been 2: 20.1 km 46° @ 68.8 km/h been 3: 37.6 km 31° @ 94.9 km/h been 4: 109.5 km 190° @ 83.7 km/h been 5: 35.9 km 39° @ 53.2 km/h been 6: 58.2 km 267° @ 124.2 km/h Afgelegde afstand: 303.6 km Duur: 03:38:34 Gemiddelde snelheid: 83.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km Starthoogte: 533.0 m Finishhoogte: 423.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 110 m Totale score afstand: 303.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°46.866'N 3°52.260'E = 40° 71.4 km van vertrek tijd: 12:39:01 UTC alti: 1828 m Finishpunt pos.: 48°17.916'N 3°16.532'E = 62° 2.2 km van vertrek tijd: 14:39:03 UTC alti: 560 m Grootste afstand in 2 uur: 171.0 km Beste snelheid in 2 uur: 85.5 km/h Hoogteverlies: 1268 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 299.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: PONT S/YONNE AA?R 48°17.380'N 3°15.000'E punt 1: EPERNAY VILLE 49°02.334'N 3°57.962'E 98.6 km 32° punt 2: CHAILLEY 48°04.842'N 3°42.852'E 108.2 km 190° punt 3: TROYES AERO 48°19.300'N 4°01.000'E 35.0 km 40° finish: PONT SUR YONNE 48°17.502'N 3°14.731'E 57.3 km 267° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: PONT S/YONNE AA?R @ 11:02:15 UTC, 1316 m punt 1: EPERNAY VILLE @ 12:13:30 UTC, 1508 m : 98.6 km 83.0 km/h punt 2: CHAILLEY @ 13:31:51 UTC, 1102 m : 108.2 km 82.8 km/h punt 3: TROYES AERO @ 14:12:27 UTC, 1796 m : 35.0 km 51.7 km/h finish: PONT SUR YONNE @ 14:40:17 UTC, 472 m : 57.3 km 123.5 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 299.0 km Duur van de proef: 03:38:02 Gemiddelde snelheid: 82.3 km/h Start hoogte: 533 m Hoogte passeren start: 1316 m Hoogte passeren finish: 472 m Hoogteverlies over proef: 61 m Totale score afstand: 299.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 67.1 km Been 1: 58.1 km Been 2: 82.2 km Totaal: 207.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:50:43 UTC einde: 14:43:39 UTC duur: 03:52:56 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 533 m @ 10:51:03 UTC hoog punt: 1935 m @ 12:39:49 UTC hoogtewinst: 1402 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6854 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||