22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef22-07-2023 -- Patrice VANDENDAELE & VINKEN LEA -- 795,8 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Opleiding overlandvlucht met leerling Lea Vinken
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 22/07/2023 Piloot: VANDENDAELE PATRICE Zweefvliegtuig: D-KBAL Toestel type: ASH 25M>26M Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 2xo Logger file: 2023-07-22-LXV-2XO-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:12:26 Duurvlucht : 04:08:12 Vrije vlucht : 244.7 km Fasttrack : 78.0 kmh Opgegeven proef: 179.8 km Hoogtewinst : 1290.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFJT Le Louroux BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 47°09.140'N 0°42.819'E tijd: 12:06:25 UTC alti: 84 m Ontkoppelpunt pos.: 47°06.760'N 0°43.790'E = 164° 4.6 km van vertrek tijd: 12:10:39 UTC alti: 622 m Landingspunt pos.: 47°09.005'N 0°42.709'E = 209° 0.3 km van vertrek tijd: 16:18:51 UTC alti: 95 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 04:12:26 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 47°10.614'N 0°44.435'E @ 12:20:29 UTC, 1442 m punt 1: 46°46.284'N 0°33.246'E @ 13:06:45 UTC, 1457 m punt 2: 47°21.445'N 1°05.669'E @ 13:57:42 UTC, 1796 m punt 3: 47°11.515'N 0°51.927'E @ 14:22:01 UTC, 1535 m punt 4: 46°58.540'N 0°41.623'E @ 14:50:44 UTC, 1490 m punt 5: 47°14.860'N 0°53.544'E @ 15:16:56 UTC, 1823 m Finish: 47°00.309'N 0°37.126'E @ 16:06:30 UTC, 1326 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 47.3 km 197° @ 61.3 km/h been 2: 77.0 km 32° @ 90.7 km/h been 3: 25.3 km 223° @ 62.4 km/h been 4: 27.4 km 208° @ 57.1 km/h been 5: 33.8 km 26° @ 77.4 km/h been 6: 34.0 km 218° @ 41.2 km/h Afgelegde afstand: 244.7 km Duur: 03:46:01 Gemiddelde snelheid: 65.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 17.9 km Starthoogte: 614.0 m Finishhoogte: 1326.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -712 m Totale score afstand: 244.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 46°47.659'N 0°34.374'E = 195° 41.2 km van vertrek tijd: 13:05:02 UTC alti: 1507 m Finishpunt pos.: 47°11.091'N 0°44.245'E = 26° 4.0 km van vertrek tijd: 15:05:02 UTC alti: 1449 m Grootste afstand in 2 uur: 156.0 km Beste snelheid in 2 uur: 78.0 km/h Hoogteverlies: 58 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 182.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 001LE LOUROU 47°09.000'N 0°42.767'E punt 1: CHATELLERAULT 46°46.883'N 0°33.117'E 42.8 km 197° punt 2: CHENONCEA 47°19.533'N 1°04.183'E 72.2 km 33° punt 3: DESCARTES 46°58.467'N 0°41.667'E 48.3 km 216° finish: 001LE LOUROU 47°09.000'N 0°42.767'E 19.6 km 4° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 001LE LOUROU @ 12:22:29 UTC, 1376 m punt 1: CHATELLERAULT @ 13:06:38 UTC, 1453 m : 42.3 km 57.4 km/h punt 2: CHENONCEA @ 13:56:24 UTC, 1755 m : 71.2 km 85.8 km/h punt 3: DESCARTES @ 14:50:41 UTC, 1488 m : 47.3 km 52.3 km/h finish: 001LE LOUROU @ 15:03:20 UTC, 1494 m : 19.1 km 90.4 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 179.8 km Duur van de proef: 02:40:51 Gemiddelde snelheid: 67.1 km/h Start hoogte: 614 m Hoogte passeren start: 1376 m Hoogte passeren finish: 1494 m Hoogteverlies over proef: -880 m Totale score afstand: 179.8 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 22.6 km Been 1: 35.5 km Been 2: 22.6 km Totaal: 80.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:10:39 UTC einde: 16:18:51 UTC duur: 04:08:12 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 614 m @ 12:10:50 UTC hoog punt: 1904 m @ 14:10:26 UTC hoogtewinst: 1290 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7592 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||