22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-07-2023 -- Dries VAN GESTEL -- 1844,3 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Proberen de corridors te volgen
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 27/07/2023 Piloot: DRIES VANGESTEL Zweefvliegtuig: DKHUY Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0 Logger file: 2023-07-27-LXV-AW0-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:45:30 Duurvlucht : 07:36:33 Vrije vlucht : 557.9 km Fasttrack : 115.1 kmh Opgegeven proef: 130.4 km Driehoek : 227.3 km Hoogtewinst : 1869.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFMR Barcelonnette BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 44°23.215'N 6°36.809'E tijd: 10:08:25 UTC alti: 1082 m Ontkoppelpunt pos.: 44°25.259'N 6°41.803'E = 60° 7.6 km van vertrek tijd: 10:17:22 UTC alti: 2277 m Landingspunt pos.: 44°23.231'N 6°36.556'E = 275° 0.3 km van vertrek tijd: 17:53:55 UTC alti: 1094 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 07:45:30 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 44°06.018'N 6°25.132'E @ 11:14:25 UTC, 2259 m punt 1: 44°56.975'N 6°24.477'E @ 13:12:02 UTC, 3246 m punt 2: 43°58.017'N 6°14.743'E @ 14:04:11 UTC, 2157 m punt 3: 44°57.267'N 6°23.637'E @ 15:25:15 UTC, 3603 m punt 4: 44°01.170'N 6°19.007'E @ 16:17:37 UTC, 2277 m punt 5: 44°44.640'N 6°20.555'E @ 17:13:27 UTC, 3130 m Finish: 44°13.254'N 6°26.430'E @ 17:39:06 UTC, 2655 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 94.4 km 359° @ 48.1 km/h been 2: 110.0 km 187° @ 126.5 km/h been 3: 110.4 km 6° @ 81.7 km/h been 4: 104.1 km 183° @ 119.2 km/h been 5: 80.5 km 1° @ 86.5 km/h been 6: 58.6 km 172° @ 137.2 km/h Afgelegde afstand: 557.9 km Duur: 06:24:41 Gemiddelde snelheid: 87.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 35.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 23.0 km Starthoogte: 1903.0 m Finishhoogte: 2655.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -752 m Totale score afstand: 557.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 44°36.128'N 6°16.634'E = 312° 35.9 km van vertrek tijd: 15:48:36 UTC alti: 2967 m Finishpunt pos.: 44°25.069'N 6°37.322'E = 11° 3.5 km van vertrek tijd: 17:48:37 UTC alti: 1916 m Grootste afstand in 2 uur: 230.2 km Beste snelheid in 2 uur: 115.1 km/h Hoogteverlies: 1051 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 584.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BARCELONNETT GLD 44°23.300'N 6°36.583'E punt 1: COUPE S 44°03.216'N 6°19.716'E 43.5 km 211° punt 2: CHARBONNEL 45°16.916'N 7°03.333'E 148.2 km 23° punt 3: MONTDENIER SERRES 43°53.433'N 6°15.600'E 167.0 km 202° punt 4: PEYRON TT 44°46.483'N 6°37.300'E 102.4 km 16° punt 5: CHEVAL BLANC 44°07.483'N 6°25.600'E 73.9 km 192° finish: HOMME TET DE 44°29.433'N 6°46.500'E 49.2 km 34° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BARCELONNETT GLD @ 13:18:37 UTC, 3162 m punt 1: COUPE S @ 14:04:20 UTC, 2157 m : 43.5 km 57.0 km/h punt 2: CHARBONNEL niet gerond afbreekpunt: 44°52.943'N 6°31.247'E @ 15:12:47 UTC, 3082 m : 87.0 km 76.2 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 130.4 km Duur van de proef: 01:54:10 Gemiddelde snelheid: 68.5 km/h Start hoogte: 1903 m Hoogte passeren start: 3162 m Hoogte aan break-punt: 3082 m Hoogteverlies over proef: -1179 m Totale score afstand: 130.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 63.9 km Been 1: 99.8 km Been 2: 63.7 km Totaal: 227.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:17:22 UTC einde: 17:53:55 UTC duur: 07:36:33 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1869 m @ 14:09:31 UTC hoog punt: 3738 m @ 15:31:26 UTC hoogtewinst: 1869 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 20693 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||