22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef31-07-2023 -- Bart HUYGEN -- 866,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 31/07/2023 Piloot: BART HUYGEN Zweefvliegtuig: OO-YMR Toestel type: DISCUS 2 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: jfu Logger file: 2023-07-31-LXV-JFU-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:15:57 Duurvlucht : 04:07:22 Vrije vlucht : 234.0 km Fasttrack : 71.4 kmh Opgegeven proef: 128.3 km Driehoek : 120.4 km Hoogtewinst : 2430.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFMR Barcelonnette BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 44°23.216'N 6°36.830'E tijd: 09:55:11 UTC alti: 1110 m Ontkoppelpunt pos.: 44°25.454'N 6°40.081'E = 46° 6.0 km van vertrek tijd: 10:03:46 UTC alti: 2429 m Landingspunt pos.: 44°23.231'N 6°36.534'E = 274° 0.4 km van vertrek tijd: 14:11:08 UTC alti: 1129 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 04:15:57 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 44°26.236'N 6°39.554'E @ 10:17:59 UTC, 3054 m punt 1: 44°03.051'N 6°19.404'E @ 10:44:26 UTC, 1975 m punt 2: 44°24.788'N 6°22.702'E @ 11:46:34 UTC, 2272 m punt 3: 44°26.136'N 6°40.840'E @ 12:09:28 UTC, 2828 m punt 4: 44°47.070'N 6°38.033'E @ 12:52:50 UTC, 2915 m punt 5: 44°15.830'N 6°29.747'E @ 13:43:21 UTC, 2765 m Finish: 44°23.719'N 6°40.925'E @ 13:58:23 UTC, 2281 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 50.6 km 212° @ 114.8 km/h been 2: 40.5 km 6° @ 39.1 km/h been 3: 24.2 km 84° @ 63.4 km/h been 4: 38.9 km 355° @ 53.9 km/h been 5: 58.9 km 191° @ 69.9 km/h been 6: 20.8 km 45° @ 83.2 km/h Afgelegde afstand: 234.0 km Duur: 03:40:24 Gemiddelde snelheid: 63.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 5.5 km Starthoogte: 2412.0 m Finishhoogte: 2281.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 131 m Totale score afstand: 234.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 44°16.409'N 6°29.613'E = 217° 15.8 km van vertrek tijd: 11:58:45 UTC alti: 3003 m Finishpunt pos.: 44°23.699'N 6°40.425'E = 79° 4.9 km van vertrek tijd: 13:58:45 UTC alti: 2242 m Grootste afstand in 2 uur: 142.8 km Beste snelheid in 2 uur: 71.4 km/h Hoogteverlies: 761 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 585.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BARCELONNETTE - LFMR 44°23.300'N 6°36.617'E punt 1: COUPE S 44°03.216'N 6°19.716'E 43.5 km 211° punt 2: JAFFERAU MT 45°05.033'N 6°46.067'E 119.7 km 17° punt 3: MONTDENIER SERRES 43°53.433'N 6°15.600'E 138.6 km 197° punt 4: PLAMPINET ROCHER 45°01.166'N 6°40.450'E 129.7 km 15° punt 5: COUPE S 44°03.216'N 6°19.716'E 110.8 km 194° finish: BARCELONNETTE - LFMR 44°23.300'N 6°36.617'E 43.5 km 31° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BARCELONNETTE - LFMR @ 10:20:42 UTC, 2797 m punt 1: COUPE S @ 10:44:29 UTC, 1970 m : 43.5 km 109.7 km/h punt 2: JAFFERAU MT niet gerond afbreekpunt: 44°47.065'N 6°38.057'E @ 12:52:51 UTC, 2914 m : 84.8 km 39.6 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 128.3 km Duur van de proef: 02:32:09 Gemiddelde snelheid: 50.6 km/h Start hoogte: 2412 m Hoogte passeren start: 2797 m Hoogte aan break-punt: 2914 m Hoogteverlies over proef: -502 m Totale score afstand: 128.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 52.6 km Been 1: 33.7 km Been 2: 34.1 km Totaal: 120.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:03:46 UTC einde: 14:11:08 UTC duur: 04:07:22 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1101 m @ 11:02:45 UTC hoog punt: 3531 m @ 12:13:56 UTC hoogtewinst: 2430 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5889 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||