22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef05-08-2023 -- Dries VAN GESTEL -- 1021,2 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Proberen franse luchtruim te volgen
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 05/08/2023 Piloot: DRIES VANGESTEL Zweefvliegtuig: DKHUY Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0 Logger file: 2023-08-05-LXV-AW0-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:51:12 Duurvlucht : 05:39:36 Vrije vlucht : 308.9 km Fasttrack : 69.8 kmh Opgegeven proef: 112.0 km Driehoek : 176.9 km Hoogtewinst : 2417.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFMR Barcelonnette BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 44°23.214'N 6°36.822'E tijd: 10:04:20 UTC alti: 1120 m Ontkoppelpunt pos.: 44°25.500'N 6°39.932'E = 44° 5.9 km van vertrek tijd: 10:15:56 UTC alti: 2444 m Landingspunt pos.: 44°23.228'N 6°36.546'E = 274° 0.4 km van vertrek tijd: 15:55:32 UTC alti: 1141 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 05:51:12 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 44°28.362'N 6°41.841'E @ 10:44:13 UTC, 3237 m punt 1: 44°00.871'N 6°19.232'E @ 11:19:57 UTC, 1882 m punt 2: 44°08.055'N 5°43.451'E @ 12:31:43 UTC, 1791 m punt 3: 44°25.073'N 6°49.915'E @ 14:32:24 UTC, 2770 m punt 4: 44°35.903'N 6°45.056'E @ 14:49:19 UTC, 3077 m punt 5: 44°09.409'N 6°29.006'E @ 15:33:58 UTC, 2505 m Finish: 44°24.454'N 6°40.420'E @ 15:49:40 UTC, 1877 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 59.1 km 211° @ 99.3 km/h been 2: 49.6 km 286° @ 41.5 km/h been 3: 93.9 km 70° @ 46.7 km/h been 4: 21.1 km 342° @ 74.7 km/h been 5: 53.5 km 204° @ 71.9 km/h been 6: 31.7 km 28° @ 121.3 km/h Afgelegde afstand: 308.9 km Duur: 05:05:27 Gemiddelde snelheid: 60.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 11.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 5.3 km Starthoogte: 2383.0 m Finishhoogte: 1877.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 506 m Totale score afstand: 308.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 44°21.891'N 6°29.597'E = 256° 9.9 km van vertrek tijd: 14:00:15 UTC alti: 2335 m Finishpunt pos.: 44°23.228'N 6°36.546'E = 274° 0.4 km van vertrek tijd: 15:55:32 UTC alti: 1141 m Grootste afstand in 2 uur: 139.5 km Beste snelheid in 2 uur: 69.8 km/h Hoogteverlies: 1194 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 584.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BARCELONNETT GLD 44°23.300'N 6°36.583'E punt 1: COUPE S 44°03.216'N 6°19.716'E 43.5 km 211° punt 2: CHARBONNEL 45°16.916'N 7°03.333'E 148.2 km 23° punt 3: MONTDENIER SERRES 43°53.433'N 6°15.600'E 167.0 km 202° punt 4: PEYRON TT 44°46.483'N 6°37.300'E 102.4 km 16° punt 5: CHEVAL BLANC 44°07.483'N 6°25.600'E 73.9 km 192° finish: HOMME TET DE 44°29.433'N 6°46.500'E 49.2 km 34° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BARCELONNETT GLD @ 10:48:39 UTC, 3131 m punt 1: COUPE S @ 11:23:52 UTC, 1733 m : 43.5 km 74.0 km/h punt 2: CHARBONNEL niet gerond afbreekpunt: 44°35.902'N 6°45.080'E @ 14:49:18 UTC, 3079 m : 68.5 km 20.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 112.0 km Duur van de proef: 04:00:39 Gemiddelde snelheid: 27.9 km/h Start hoogte: 2383 m Hoogte passeren start: 3131 m Hoogte aan break-punt: 3079 m Hoogteverlies over proef: -696 m Totale score afstand: 112.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 49.5 km Been 1: 76.2 km Been 2: 51.1 km Totaal: 176.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:15:56 UTC einde: 15:55:32 UTC duur: 05:39:36 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 974 m @ 11:49:19 UTC hoog punt: 3391 m @ 14:43:50 UTC hoogtewinst: 2417 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 8590 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||