22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef08-08-2023 -- Dries VAN GESTEL -- 1960,3 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Proberen frans luchtruim te volgen
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 08/08/2023 Piloot: DRIES VANGESTEL Zweefvliegtuig: DKHUY Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0 Logger file: 2023-08-08-LXV-AW0-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 08:15:18 Duurvlucht : 08:05:32 Vrije vlucht : 593.0 km Fasttrack : 119.3 kmh Opgegeven proef: 107.3 km Driehoek : 152.6 km Hoogtewinst : 1456.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFMR Barcelonnette BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 44°23.216'N 6°36.816'E tijd: 09:48:18 UTC alti: 1069 m Ontkoppelpunt pos.: 44°25.763'N 6°40.795'E = 48° 7.1 km van vertrek tijd: 09:58:04 UTC alti: 2405 m Landingspunt pos.: 44°23.231'N 6°36.542'E = 274° 0.4 km van vertrek tijd: 18:03:36 UTC alti: 1078 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 08:15:18 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 44°09.898'N 6°29.856'E @ 10:44:42 UTC, 2650 m punt 1: 44°57.325'N 6°23.411'E @ 13:02:24 UTC, 3501 m punt 2: 43°46.912'N 6°09.646'E @ 14:09:44 UTC, 2199 m punt 3: 44°50.226'N 6°38.794'E @ 15:21:08 UTC, 2956 m punt 4: 43°57.383'N 6°14.473'E @ 16:20:42 UTC, 2174 m punt 5: 44°44.571'N 6°20.240'E @ 17:17:21 UTC, 3055 m Finish: 44°13.252'N 6°27.410'E @ 17:43:51 UTC, 2720 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 88.3 km 355° @ 38.5 km/h been 2: 131.7 km 188° @ 117.3 km/h been 3: 123.5 km 18° @ 103.8 km/h been 4: 103.1 km 198° @ 103.8 km/h been 5: 87.7 km 5° @ 92.9 km/h been 6: 58.8 km 171° @ 133.1 km/h Afgelegde afstand: 593.0 km Duur: 06:59:09 Gemiddelde snelheid: 84.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 26.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 22.3 km Starthoogte: 2325.0 m Finishhoogte: 2720.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -395 m Totale score afstand: 593.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 44°35.666'N 6°25.863'E = 328° 27.2 km van vertrek tijd: 15:50:30 UTC alti: 2833 m Finishpunt pos.: 44°23.773'N 6°29.303'E = 276° 10.0 km van vertrek tijd: 17:50:31 UTC alti: 2332 m Grootste afstand in 2 uur: 238.7 km Beste snelheid in 2 uur: 119.3 km/h Hoogteverlies: 501 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 702.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: LE PETIT CLAUSIS 44°26.901'N 6°42.239'E punt 1: DENJUAN 44°10.012'N 6°29.945'E 35.3 km 208° punt 2: KEERPUNT 45°23.676'N 7°10.334'E 146.5 km 21° punt 3: ST CROIX SUR VERDON 43°46.717'N 6°09.568'E 196.8 km 204° punt 4: TH PLAMPINET OST/CRETE/NEVACHE NORD 44°59.862'N 6°41.332'E 141.9 km 17° punt 5: TH COUPE 44°01.618'N 6°19.021'E 111.8 km 195° finish: KEERPUNT_1242768 44°31.910'N 6°50.604'E 70.1 km 37° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: LE PETIT CLAUSIS @ 12:33:32 UTC, 2885 m punt 1: DENJUAN @ 14:08:28 UTC, 2200 m : 35.3 km 22.3 km/h punt 2: KEERPUNT niet gerond afbreekpunt: 44°50.217'N 6°38.825'E @ 15:21:09 UTC, 2957 m : 72.0 km 59.4 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 107.3 km Duur van de proef: 02:47:37 Gemiddelde snelheid: 38.4 km/h Start hoogte: 1078 m Hoogte passeren start: 2885 m Hoogte aan break-punt: 2957 m Hoogteverlies over proef: -1879 m Totale score afstand: 107.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 42.7 km Been 1: 42.7 km Been 2: 67.1 km Totaal: 152.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:58:04 UTC einde: 18:03:36 UTC duur: 08:05:32 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1817 m @ 13:59:07 UTC hoog punt: 3273 m @ 17:06:36 UTC hoogtewinst: 1456 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 17270 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||