22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef08-08-2023 -- Benjamin HEYLEN -- 1015,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 08/08/2023 Piloot: BEN HEYLEN Zweefvliegtuig: D-KQIN Toestel type: ANTARES 23T Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 84y Logger file: 2023-08-08-LXV-84Y-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:37:01 Duurvlucht : 03:33:11 Vrije vlucht : 296.7 km Fasttrack : 113.6 kmh Opgegeven proef: 150.9 km Driehoek : 187.7 km Hoogtewinst : 1044.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°30.871'N 1°38.361'E tijd: 10:25:01 UTC alti: 92 m Ontkoppelpunt pos.: 48°29.655'N 1°38.312'E = 182° 2.3 km van vertrek tijd: 10:28:51 UTC alti: 652 m Landingspunt pos.: 48°31.158'N 1°38.340'E = 357° 0.5 km van vertrek tijd: 14:02:02 UTC alti: 104 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 03:37:01 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 3.8 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°29.971'N 1°39.369'E @ 10:33:00 UTC, 928 m punt 1: 48°13.084'N 1°09.188'E @ 11:48:21 UTC, 1263 m punt 2: 47°58.839'N 1°00.548'E @ 12:07:00 UTC, 1190 m punt 3: 48°18.943'N 1°35.500'E @ 12:35:59 UTC, 1250 m punt 4: 48°19.449'N 2°38.908'E @ 13:08:42 UTC, 1164 m punt 5: 48°21.067'N 1°50.197'E @ 13:51:53 UTC, 907 m Finish: 48°31.158'N 1°38.340'E @ 14:02:02 UTC, 104 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 48.7 km 230° @ 38.8 km/h been 2: 28.5 km 202° @ 91.7 km/h been 3: 57.2 km 49° @ 118.3 km/h been 4: 78.4 km 89° @ 143.7 km/h been 5: 60.3 km 273° @ 83.7 km/h been 6: 23.7 km 322° @ 140.3 km/h Afgelegde afstand: 296.7 km Duur: 03:29:02 Gemiddelde snelheid: 85.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km Starthoogte: 646.0 m Finishhoogte: 104.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 542 m Totale score afstand: 296.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°02.860'N 1°01.875'E = 221° 68.8 km van vertrek tijd: 12:03:06 UTC alti: 1184 m Finishpunt pos.: 48°31.158'N 1°38.340'E = 357° 0.5 km van vertrek tijd: 14:02:02 UTC alti: 104 m Grootste afstand in 2 uur: 227.2 km Beste snelheid in 2 uur: 113.6 km/h Hoogteverlies: 1080 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 237.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 002DEPARTSUD 48°26.967'N 1°36.183'E punt 1: 079COURTALAIN 48°04.783'N 1°05.833'E 55.7 km 223° punt 2: 249VOVES 48°16.433'N 1°37.317'E 44.6 km 61° punt 3: 199PUISEAUX 48°12.350'N 2°27.650'E 62.8 km 97° punt 4: 190OUARVILLE 48°21.267'N 1°46.483'E 53.5 km 288° finish: 001BAILLEAUARMENONVILLE 48°30.983'N 1°38.417'E 20.6 km 331° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 002DEPARTSUD @ 11:19:07 UTC, 1052 m punt 1: 079COURTALAIN @ 12:03:21 UTC, 1202 m : 55.7 km 75.5 km/h punt 2: 249VOVES @ 12:36:26 UTC, 1219 m : 44.6 km 80.9 km/h punt 3: 199PUISEAUX niet gerond afbreekpunt: 48°18.858'N 2°28.488'E @ 13:16:29 UTC, 925 m : 50.7 km 75.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 150.9 km Duur van de proef: 01:57:22 Gemiddelde snelheid: 77.2 km/h Start hoogte: 646 m Hoogte passeren start: 1052 m Hoogte aan break-punt: 925 m Hoogteverlies over proef: -279 m Totale score afstand: 150.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 52.6 km Been 1: 82.6 km Been 2: 52.6 km Totaal: 187.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:28:51 UTC einde: 14:02:02 UTC duur: 03:33:11 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 646 m @ 10:29:16 UTC hoog punt: 1690 m @ 13:01:44 UTC hoogtewinst: 1044 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6465 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||