22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef12-04-2023 -- Dennis HUYBRECKX -- 1496,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 12/04/2023 Piloot: DENNIS HUYBRECKX Zweefvliegtuig: D-KDHX Toestel type: VENTUS 3T Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aou Logger file: 2023-04-12-LXV-AOU-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:42:27 Duurvlucht : 04:36:40 Vrije vlucht : 375.9 km Fasttrack : 109.9 kmh Opgegeven proef: 365.2 km Driehoek : 282.6 km Hoogtewinst : 1496.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LZNI Nitra BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°16.574'N 18°08.181'E tijd: 10:04:23 UTC alti: 151 m Ontkoppelpunt pos.: 48°16.260'N 18°09.881'E = 105° 2.2 km van vertrek tijd: 10:08:47 UTC alti: 667 m Landingspunt pos.: 48°16.918'N 18°07.805'E = 324° 0.8 km van vertrek tijd: 14:46:50 UTC alti: 172 m Afstand take-off tot landing: 0.8 Totale vluchtduur: 04:42:27 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 0.9 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°16.532'N 18°12.343'E @ 10:16:27 UTC, 875 m punt 1: 49°02.555'N 18°48.821'E @ 11:46:01 UTC, 1680 m punt 2: 48°45.181'N 18°25.449'E @ 12:08:02 UTC, 1752 m punt 3: 48°14.374'N 18°10.777'E @ 12:37:00 UTC, 1200 m punt 4: 48°19.922'N 18°38.990'E @ 12:59:16 UTC, 1056 m punt 5: 48°14.399'N 19°19.619'E @ 13:40:01 UTC, 1702 m Finish: 48°16.918'N 18°07.805'E @ 14:46:50 UTC, 172 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 96.3 km 27° @ 64.5 km/h been 2: 43.0 km 222° @ 117.3 km/h been 3: 59.9 km 198° @ 124.0 km/h been 4: 36.4 km 73° @ 98.0 km/h been 5: 51.3 km 101° @ 75.5 km/h been 6: 89.0 km 273° @ 79.9 km/h Afgelegde afstand: 375.9 km Duur: 04:30:23 Gemiddelde snelheid: 83.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km Starthoogte: 633.0 m Finishhoogte: 172.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 461 m Totale score afstand: 375.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°24.672'N 18°17.243'E = 37° 18.7 km van vertrek tijd: 10:59:25 UTC alti: 1431 m Finishpunt pos.: 48°19.808'N 18°38.940'E = 81° 38.5 km van vertrek tijd: 12:59:25 UTC alti: 1054 m Grootste afstand in 2 uur: 219.7 km Beste snelheid in 2 uur: 109.9 km/h Hoogteverlies: 377 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 368.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 266STITARE 48°20.950'N 18°09.200'E punt 1: 289TREBOSTAK 49°02.750'N 18°49.017'E 91.6 km 32° punt 2: 045CETIN 48°14.350'N 18°10.433'E 101.5 km 208° punt 3: 183MODRY KAMEN 48°14.400'N 19°19.900'E 86.0 km 90° finish: 001NITRA 48°16.767'N 18°07.967'E 89.1 km 273° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 266STITARE @ 10:29:21 UTC, 1178 m punt 1: 289TREBOSTAK @ 11:46:01 UTC, 1680 m : 91.1 km 71.3 km/h punt 2: 045CETIN @ 12:36:57 UTC, 1202 m : 100.5 km 118.3 km/h punt 3: 183MODRY KAMEN @ 13:40:01 UTC, 1702 m : 85.0 km 80.9 km/h finish: 001NITRA @ 14:46:32 UTC, 170 m : 88.6 km 79.9 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 365.2 km Duur van de proef: 04:17:11 Gemiddelde snelheid: 85.2 km/h Start hoogte: 633 m Hoogte passeren start: 1178 m Hoogte passeren finish: 170 m Hoogteverlies over proef: 463 m Totale score afstand: 365.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 100.7 km Been 1: 85.0 km Been 2: 97.0 km Totaal: 282.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:10:10 UTC einde: 14:46:50 UTC duur: 04:36:40 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 633 m @ 10:11:36 UTC hoog punt: 2129 m @ 12:03:30 UTC hoogtewinst: 1496 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3143 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||