22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef07-08-2023 -- Geert DE PALMENAER -- 1082,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: volgens wedstrijd
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 07/08/2023 Piloot: GEERT DE PALMENAER Zweefvliegtuig: D5231 Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 5lz Logger file: 2023-08-07-LXV-5LZ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:10:54 Duurvlucht : 04:06:44 Vrije vlucht : 287.3 km Fasttrack : 94.7 kmh Opgegeven proef: 271.7 km Driehoek : 106.2 km Hoogtewinst : 1100.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°30.906'N 1°38.380'E tijd: 11:20:46 UTC alti: 70 m Ontkoppelpunt pos.: 48°30.493'N 1°32.999'E = 263° 6.7 km van vertrek tijd: 11:24:56 UTC alti: 678 m Landingspunt pos.: 48°31.156'N 1°38.313'E = 350° 0.5 km van vertrek tijd: 15:31:40 UTC alti: 83 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 04:10:54 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°37.136'N 1°29.563'E @ 12:06:05 UTC, 1323 m punt 1: 47°45.537'N 0°52.162'E @ 13:35:49 UTC, 1258 m punt 2: 48°03.926'N 0°57.919'E @ 14:10:16 UTC, 1455 m punt 3: 48°19.502'N 0°48.833'E @ 14:24:46 UTC, 911 m punt 4: 47°59.629'N 1°14.690'E @ 14:59:40 UTC, 1499 m punt 5: 48°18.571'N 1°33.844'E @ 15:22:31 UTC, 1125 m Finish: 48°31.156'N 1°38.313'E @ 15:31:40 UTC, 83 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 106.3 km 206° @ 71.1 km/h been 2: 34.8 km 12° @ 60.7 km/h been 3: 31.0 km 339° @ 128.2 km/h been 4: 48.8 km 139° @ 83.9 km/h been 5: 42.4 km 34° @ 111.3 km/h been 6: 24.0 km 13° @ 157.2 km/h Afgelegde afstand: 287.3 km Duur: 03:25:35 Gemiddelde snelheid: 83.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 15.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km Starthoogte: 644.0 m Finishhoogte: 83.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 561 m Totale score afstand: 287.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 47°49.637'N 0°54.922'E = 215° 93.5 km van vertrek tijd: 13:31:57 UTC alti: 1505 m Finishpunt pos.: 48°31.156'N 1°38.313'E = 350° 0.5 km van vertrek tijd: 15:31:40 UTC alti: 83 m Grootste afstand in 2 uur: 189.4 km Beste snelheid in 2 uur: 94.7 km/h Hoogteverlies: 1422 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 274.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 003BOUGLAINVAL 48°33.967'N 1°30.483'E punt 1: 169MONTOIRE 47°45.400'N 0°52.217'E 101.7 km 208° punt 2: 180NOGENT LE ROTROU 48°19.533'N 0°48.650'E 63.4 km 356° punt 3: 071CLOYES_LOIR 47°59.483'N 1°14.600'E 49.2 km 139° finish: 001BAILLEAUARMENONVILLE 48°29.083'N 1°34.913'E 60.3 km 24° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 003BOUGLAINVAL @ 12:06:38 UTC, 1262 m punt 1: 169MONTOIRE @ 13:35:46 UTC, 1260 m : 101.2 km 68.2 km/h punt 2: 180NOGENT LE ROTROU @ 14:24:46 UTC, 911 m : 62.4 km 76.4 km/h punt 3: 071CLOYES_LOIR @ 14:59:37 UTC, 1503 m : 48.2 km 82.9 km/h finish: 001BAILLEAUARMENONVILLE @ 15:30:22 UTC, 230 m : 59.8 km 116.8 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 271.7 km Duur van de proef: 03:23:44 Gemiddelde snelheid: 80.0 km/h Start hoogte: 644 m Hoogte passeren start: 1262 m Hoogte passeren finish: 230 m Hoogteverlies over proef: 414 m Totale score afstand: 271.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 29.7 km Been 1: 46.7 km Been 2: 29.7 km Totaal: 106.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:24:56 UTC einde: 15:31:40 UTC duur: 04:06:44 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 644 m @ 11:25:14 UTC hoog punt: 1744 m @ 15:10:28 UTC hoogtewinst: 1100 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5191 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||