22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-08-2023 -- Ward GYSEMANS -- 1721,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Clearance KB approach voor KB TMA en CTR bij vertrek. De Peel clearance met Deelen TWR. Niederhein 2x clearance met Niederhein TWR. KB gesloten en LFA G1 actief bij terugkomst
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 21/08/2023 Piloot: GYSEMANS WARD Zweefvliegtuig: DKEKF Toestel type: DG400/17M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: poe Logger file: 2023-08-21-LXV-POE-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:23:59 Duurvlucht : 06:20:24 Vrije vlucht : 469.1 km Fasttrack : 90.2 kmh Opgegeven proef: 183.3 km Driehoek : 119.8 km Hoogtewinst : 1142.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.748'N 5°13.018'E tijd: 10:25:13 UTC alti: -60 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.756'N 5°13.292'E = 87° 0.3 km van vertrek tijd: 10:28:48 UTC alti: 451 m Landingspunt pos.: 51°10.738'N 5°12.865'E = 264° 0.2 km van vertrek tijd: 16:49:12 UTC alti: -40 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 06:23:59 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 3.6 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°10.426'N 5°10.347'E @ 10:32:26 UTC, 362 m punt 1: 51°19.935'N 5°52.725'E @ 11:29:13 UTC, 819 m punt 2: 52°40.792'N 6°29.567'E @ 13:33:05 UTC, 994 m punt 3: 51°17.138'N 5°49.075'E @ 15:36:12 UTC, 604 m punt 4: 51°12.905'N 5°15.522'E @ 16:09:30 UTC, 1144 m punt 5: 50°57.622'N 5°25.669'E @ 16:32:18 UTC, 816 m Finish: 51°10.746'N 5°12.882'E @ 16:49:10 UTC, -40 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 52.4 km 70° @ 55.3 km/h been 2: 155.8 km 15° @ 75.4 km/h been 3: 161.9 km 197° @ 78.9 km/h been 4: 39.8 km 259° @ 71.8 km/h been 5: 30.7 km 157° @ 80.8 km/h been 6: 28.6 km 329° @ 101.6 km/h Afgelegde afstand: 469.1 km Duur: 06:16:44 Gemiddelde snelheid: 74.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.2 km Starthoogte: 326.0 m Finishhoogte: -40.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 366 m Totale score afstand: 469.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°53.266'N 5°57.371'E = 33° 94.1 km van vertrek tijd: 12:31:49 UTC alti: 970 m Finishpunt pos.: 51°56.458'N 6°10.959'E = 38° 108.0 km van vertrek tijd: 14:31:49 UTC alti: 410 m Grootste afstand in 2 uur: 180.3 km Beste snelheid in 2 uur: 90.2 km/h Hoogteverlies: 560 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 502.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVEL 51°10.854'N 5°13.245'E punt 1: ALTE EMS HERBRUM 53°01.847'N 7°18.210'E 250.4 km 34° punt 2: TERLET GLD 52°03.717'N 5°55.183'E 142.9 km 222° finish: KEIHEUVEL 51°10.854'N 5°13.245'E 109.3 km 206° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVEL @ 10:47:46 UTC, 695 m punt 1: ALTE EMS HERBRUM niet gerond afbreekpunt: 52°40.769'N 6°29.624'E @ 13:33:02 UTC, 989 m : 183.3 km 66.6 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 183.3 km Duur van de proef: 02:45:16 Gemiddelde snelheid: 66.6 km/h Start hoogte: 326 m Hoogte passeren start: 695 m Hoogte aan break-punt: 989 m Hoogteverlies over proef: -663 m Totale score afstand: 183.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 38.4 km Been 1: 33.5 km Been 2: 47.9 km Totaal: 119.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:28:48 UTC einde: 16:49:12 UTC duur: 06:20:24 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 318 m @ 14:11:41 UTC hoog punt: 1460 m @ 15:47:37 UTC hoogtewinst: 1142 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:27:43 bearing 34.0° Tweede punt: 16:32:15 bearing 84.0° Totale hoek: 50.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 13683 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||