22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-08-2023 -- Vital TIMMERMAN -- 1305,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: clearance KB 3500 ft, Dutch Mil uitgeluisterd, Langen, Niederrhein 119.10/6101 KB dicht bij terugkomst
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 21/08/2023 Piloot: VITAL TIMMERMAN Zweefvliegtuig: D-KGLT Toestel type: S-10-VT Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 7jg Logger file: 2023-08-21-LXV-7JG-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:58:02 Duurvlucht : 04:53:33 Vrije vlucht : 303.9 km Fasttrack : 72.0 kmh Opgegeven proef: 287.2 km Hoogtewinst : 1168.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZW Zwartberg BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°00.739'N 5°31.371'E tijd: 11:07:46 UTC alti: -24 m Ontkoppelpunt pos.: 51°00.621'N 5°31.970'E = 107° 0.7 km van vertrek tijd: 11:12:15 UTC alti: 636 m Landingspunt pos.: 51°01.003'N 5°31.642'E = 33° 0.6 km van vertrek tijd: 16:05:48 UTC alti: -3 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 04:58:02 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 4.5 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°59.776'N 5°31.780'E @ 11:24:00 UTC, 874 m punt 1: 51°14.071'N 5°49.271'E @ 11:56:22 UTC, 700 m punt 2: 51°37.206'N 6°52.102'E @ 13:27:43 UTC, 954 m punt 3: 51°25.104'N 6°28.695'E @ 13:57:27 UTC, 674 m punt 4: 51°21.555'N 6°12.360'E @ 14:12:40 UTC, 699 m punt 5: 51°32.187'N 6°36.677'E @ 14:50:10 UTC, 896 m Finish: 51°00.378'N 5°31.208'E @ 16:04:50 UTC, 64 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 33.5 km 37° @ 62.0 km/h been 2: 84.5 km 59° @ 55.5 km/h been 3: 35.2 km 230° @ 71.0 km/h been 4: 20.1 km 251° @ 79.1 km/h been 5: 34.4 km 55° @ 55.0 km/h been 6: 96.3 km 233° @ 77.4 km/h Afgelegde afstand: 303.9 km Duur: 04:40:50 Gemiddelde snelheid: 64.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km Starthoogte: 609.0 m Finishhoogte: 64.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 545 m Totale score afstand: 303.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°23.898'N 6°26.199'E = 56° 77.0 km van vertrek tijd: 14:02:58 UTC alti: 1023 m Finishpunt pos.: 51°01.677'N 5°33.095'E = 49° 2.7 km van vertrek tijd: 16:02:59 UTC alti: 211 m Grootste afstand in 2 uur: 144.1 km Beste snelheid in 2 uur: 72.0 km/h Hoogteverlies: 812 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 287.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GENK ZWARTBERG 51°00.917'N 5°31.917'E punt 1: DINSLAKEN 51°36.983'N 6°51.933'E 114.5 km 54° punt 2: VENLO 51°21.833'N 6°12.900'E 53.2 km 238° punt 3: KAMP LINTFORT 51°31.767'N 6°32.217'E 29.0 km 50° finish: GENK ZWARTBERG 51°00.917'N 5°31.917'E 90.5 km 231° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GENK ZWARTBERG @ 11:25:17 UTC, 784 m punt 1: DINSLAKEN @ 13:27:48 UTC, 951 m : 114.5 km 56.1 km/h punt 2: VENLO @ 14:11:59 UTC, 673 m : 53.2 km 72.3 km/h punt 3: KAMP LINTFORT @ 14:44:46 UTC, 613 m : 29.0 km 53.1 km/h finish: GENK ZWARTBERG @ 16:04:25 UTC, 94 m : 90.5 km 68.2 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 287.2 km Duur van de proef: 04:39:08 Gemiddelde snelheid: 61.7 km/h Start hoogte: 609 m Hoogte passeren start: 784 m Hoogte passeren finish: 94 m Hoogteverlies over proef: 515 m Totale score afstand: 287.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:12:15 UTC einde: 16:05:48 UTC duur: 04:53:33 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 257 m @ 11:38:05 UTC hoog punt: 1425 m @ 15:34:51 UTC hoogtewinst: 1168 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:23:25 bearing 81.8° Tweede punt: 12:53:53 bearing 62.5° Totale hoek: -19.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 8680 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||