22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-09-2023 -- Martijn EERDEKENS -- 1401,9 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: GOLF 1 actief + leopoldsburg parra/EBR42 niet actief + crossing woensdrecht CTR approved
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 14/09/2023 Piloot: DAVID JANSSEN Zweefvliegtuig: D-6651 Toestel type: LS 3 Klasse: STANDAARD Logger type: Flarm s/n: 4xx Logger file: 2023-09-14-FLA-4XX-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 05:44:26 Duurvlucht : 05:40:54 Vrije vlucht : 375.0 km Fasttrack : 81.9 kmh Hoogtewinst : 1022.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.722'N 5°12.827'E tijd: 09:49:45 UTC alti: -39 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.722'N 5°12.827'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 09:49:45 UTC alti: -39 m Landingspunt pos.: 51°10.778'N 5°12.975'E = 59° 0.2 km van vertrek tijd: 15:34:11 UTC alti: -21 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 05:44:26 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°11.615'N 5°13.528'E @ 09:54:13 UTC, 648 m punt 1: 51°36.379'N 4°06.346'E @ 11:11:49 UTC, 674 m punt 2: 51°21.855'N 5°01.525'E @ 12:03:37 UTC, 724 m punt 3: 50°52.872'N 5°37.109'E @ 13:00:54 UTC, 1119 m punt 4: 51°20.115'N 4°55.314'E @ 13:53:58 UTC, 920 m punt 5: 51°03.851'N 5°29.689'E @ 14:41:46 UTC, 668 m Finish: 51°10.724'N 5°09.358'E @ 15:10:15 UTC, 952 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 90.4 km 301° @ 69.9 km/h been 2: 69.3 km 113° @ 80.3 km/h been 3: 67.9 km 142° @ 71.1 km/h been 4: 70.2 km 316° @ 79.4 km/h been 5: 50.1 km 127° @ 62.9 km/h been 6: 26.9 km 298° @ 56.7 km/h Afgelegde afstand: 375.0 km Duur: 05:16:02 Gemiddelde snelheid: 71.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 4.0 km Starthoogte: 600.0 m Finishhoogte: 952.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -352 m Totale score afstand: 375.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°36.507'N 4°11.885'E = 305° 85.3 km van vertrek tijd: 11:18:49 UTC alti: 871 m Finishpunt pos.: 51°06.167'N 5°19.164'E = 139° 11.2 km van vertrek tijd: 13:18:50 UTC alti: 791 m Grootste afstand in 2 uur: 163.7 km Beste snelheid in 2 uur: 81.9 km/h Hoogteverlies: 80 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 286.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: VENLO AER 51°21.750'N 6°12.950'E 72.3 km 73° punt 2: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E 70.7 km 237° punt 3: WEERTAFRIT 51°16.710'N 5°44.310'E 39.2 km 41° punt 4: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E 43.4 km 252° punt 5: BUDEL 51°15.300'N 5°35.980'E 33.4 km 70° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 27.7 km 253° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVEL @ 15:12:27 UTC, 951 m punt 1: VENLO AER niet gerond afbreekpunt: 51°13.282'N 5°25.240'E @ 15:21:43 UTC, 795 m : 14.7 km 95.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 14.7 km Duur van de proef: 00:09:16 Gemiddelde snelheid: 95.0 km/h Start hoogte: 292 m Hoogte passeren start: 951 m Hoogte aan break-punt: 795 m Hoogteverlies over proef: -503 m Totale score afstand: 14.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 43.0 km Been 1: 27.4 km Been 2: 27.4 km Totaal: 97.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:53:17 UTC einde: 15:34:11 UTC duur: 05:40:54 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 292 m @ 10:19:41 UTC hoog punt: 1314 m @ 12:48:58 UTC hoogtewinst: 1022 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:11:45 bearing 341.5° Tweede punt: 13:00:58 bearing 91.2° Totale hoek: 109.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 7784 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||