22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef23-10-2022 -- Joris GERNAEY & JAKUB HLAVACEK -- 776,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Alle TSAs (Wave luchtruim) vrijgegeven voor de hele dag.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 23/10/2022 Piloot: JORIS GERNAEY Zweefvliegtuig: PH-1615 Toestel type: NIMBUS 4DT Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ae5 Logger file: 2022-10-23-LXV-AE5-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:16:36 Duurvlucht : 05:01:03 Vrije vlucht : 238.7 km Fasttrack : 64.0 kmh Hoogtewinst : 2062.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LKKR Krnov BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 50°04.369'N 17°42.041'E tijd: 07:33:07 UTC alti: 306 m Ontkoppelpunt pos.: 50°06.128'N 17°15.288'E = 276° 32.0 km van vertrek tijd: 07:48:40 UTC alti: 2042 m Landingspunt pos.: 50°04.498'N 17°41.624'E = 296° 0.6 km van vertrek tijd: 12:49:43 UTC alti: 313 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 05:16:36 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°05.210'N 17°15.940'E @ 07:56:10 UTC, 1936 m punt 1: 50°20.211'N 17°02.194'E @ 08:32:48 UTC, 2165 m punt 2: 50°08.077'N 17°13.280'E @ 08:52:27 UTC, 2115 m punt 3: 50°19.681'N 17°00.854'E @ 09:30:21 UTC, 1969 m punt 4: 50°03.376'N 17°16.279'E @ 10:23:01 UTC, 3129 m punt 5: 50°24.994'N 16°55.487'E @ 11:42:23 UTC, 2629 m Finish: 50°06.685'N 17°48.730'E @ 12:37:27 UTC, 2399 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 32.3 km 330° @ 52.8 km/h been 2: 26.1 km 150° @ 79.6 km/h been 3: 26.1 km 326° @ 41.3 km/h been 4: 35.4 km 149° @ 40.3 km/h been 5: 47.1 km 329° @ 35.6 km/h been 6: 71.8 km 118° @ 78.2 km/h Afgelegde afstand: 238.7 km Duur: 04:41:17 Gemiddelde snelheid: 50.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 31.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 9.1 km Starthoogte: 1937.0 m Finishhoogte: 2399.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -462 m Totale score afstand: 238.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°03.368'N 17°15.871'E = 267° 31.3 km van vertrek tijd: 10:54:15 UTC alti: 3380 m Finishpunt pos.: 50°04.498'N 17°41.624'E = 296° 0.6 km van vertrek tijd: 12:49:43 UTC alti: 313 m Grootste afstand in 2 uur: 128.0 km Beste snelheid in 2 uur: 64.0 km/h Hoogteverlies: 3067 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 716.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BELA POD PRADEDEM FL235 50°09.617'N 17°11.867'E punt 1: WITOSZOW FL225 50°49.383'N 16°24.550'E 92.6 km 323° punt 2: LESKOVECNMOR FL195 49°54.683'N 17°32.867'E 129.8 km 141° punt 3: WITOSZOW FL225 50°49.383'N 16°24.550'E 129.8 km 322° punt 4: LESKOVECNMOR FL195 49°54.683'N 17°32.867'E 129.8 km 141° punt 5: WITOSZOW FL225 50°49.383'N 16°24.550'E 129.8 km 322° finish: KARLOVA STUDANKA FL235 50°04.233'N 17°18.250'E 105.1 km 143° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BELA POD PRADEDEM FL235 @ 11:22:49 UTC, 3445 m punt 1: WITOSZOW FL225 niet gerond afbreekpunt: 50°25.005'N 16°55.505'E @ 11:42:22 UTC, 2631 m : 34.5 km 105.7 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 34.5 km Duur van de proef: 00:19:33 Gemiddelde snelheid: 105.7 km/h Start hoogte: 1770 m Hoogte passeren start: 3445 m Hoogte aan break-punt: 2631 m Hoogteverlies over proef: -861 m Totale score afstand: 34.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 07:48:40 UTC einde: 12:49:43 UTC duur: 05:01:03 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1770 m @ 08:13:40 UTC hoog punt: 3832 m @ 11:18:46 UTC hoogtewinst: 2062 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 2008 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||