22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-04-2023 -- Jelle VANDEBEECK -- 1783,2 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR 7000 / Uitluisteren Woensdrecht Tower / Uitluisteren Gilze Tower / Uitluisteren Zwartberg voor paradrop
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/04/2023 Piloot: JELLE VANDEBEECK Zweefvliegtuig: PH-1298 Toestel type: ASW 24 Klasse: CLUB Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aml Logger file: 2023-04-30-LXV-AML-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:39:09 Duurvlucht : 06:38:31 Vrije vlucht : 477.0 km Fasttrack : 86.1 kmh Opgegeven proef: 259.5 km Driehoek : 206.7 km Hoogtewinst : 1271.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBBT Brasschaat BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°20.909'N 4°30.008'E tijd: 10:10:30 UTC alti: -76 m Ontkoppelpunt pos.: 51°20.392'N 4°30.230'E = 165° 1.0 km van vertrek tijd: 10:11:08 UTC alti: 291 m Landingspunt pos.: 51°20.752'N 4°30.204'E = 142° 0.4 km van vertrek tijd: 16:49:39 UTC alti: -42 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 06:39:09 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°19.702'N 4°27.610'E @ 10:20:59 UTC, 698 m punt 1: 51°21.786'N 4°56.160'E @ 10:52:10 UTC, 840 m punt 2: 50°55.152'N 5°41.712'E @ 11:53:30 UTC, 1067 m punt 3: 51°35.070'N 4°18.177'E @ 13:12:44 UTC, 968 m punt 4: 51°45.885'N 4°54.885'E @ 13:58:02 UTC, 697 m punt 5: 50°56.066'N 5°40.953'E @ 15:29:54 UTC, 1376 m Finish: 51°21.760'N 4°30.168'E @ 16:44:38 UTC, 271 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 33.4 km 83° @ 64.2 km/h been 2: 72.5 km 133° @ 71.0 km/h been 3: 122.2 km 308° @ 92.5 km/h been 4: 46.8 km 64° @ 62.0 km/h been 5: 106.7 km 150° @ 69.7 km/h been 6: 95.3 km 301° @ 76.5 km/h Afgelegde afstand: 477.0 km Duur: 06:23:39 Gemiddelde snelheid: 74.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.6 km Starthoogte: 235.0 m Finishhoogte: 271.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -36 m Totale score afstand: 477.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°11.921'N 5°15.247'E = 107° 55.2 km van vertrek tijd: 11:16:55 UTC alti: 1270 m Finishpunt pos.: 51°36.930'N 4°22.633'E = 344° 30.9 km van vertrek tijd: 13:16:55 UTC alti: 837 m Grootste afstand in 2 uur: 172.2 km Beste snelheid in 2 uur: 86.1 km/h Hoogteverlies: 433 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 409.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E punt 1: REKEM 50°55.234'N 5°41.419'E 95.3 km 119° punt 2: STEENBERGEN 51°35.123'N 4°18.460'E 121.6 km 308° punt 3: SOESTERBERG 52°07.649'N 5°16.829'E 90.2 km 48° finish: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E 102.6 km 212° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BRASSCHAAT @ 10:23:53 UTC, 587 m punt 1: REKEM @ 11:53:35 UTC, 1058 m : 95.3 km 63.7 km/h punt 2: STEENBERGEN @ 13:12:49 UTC, 958 m : 121.6 km 92.1 km/h punt 3: SOESTERBERG niet gerond afbreekpunt: 51°45.885'N 4°54.885'E @ 13:58:02 UTC, 697 m : 42.6 km 56.5 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 259.5 km Duur van de proef: 03:34:09 Gemiddelde snelheid: 72.7 km/h Start hoogte: 235 m Hoogte passeren start: 587 m Hoogte aan break-punt: 697 m Hoogteverlies over proef: -462 m Totale score afstand: 259.5 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 65.7 km Been 1: 83.1 km Been 2: 57.9 km Totaal: 206.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:11:08 UTC einde: 16:49:39 UTC duur: 06:38:31 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 235 m @ 10:11:54 UTC hoog punt: 1506 m @ 15:37:13 UTC hoogtewinst: 1271 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:58:17 bearing 89.1° Tweede punt: 13:12:41 bearing 350.6° Totale hoek: -98.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6320 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||