22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-04-2023 -- Carl CEUSTERS -- 247,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/04/2023 Piloot: CARL CEUSTERS Zweefvliegtuig: OO-ZEX Toestel type: JEANS ASTIR Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4qg Logger file: 2023-04-30-NAV-4QG-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 01:05:59 Duurvlucht : 01:05:14 Vrije vlucht : 57.6 km Fasttrack : 29.8 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.585'N 4°57.075'E tijd: 12:32:51 UTC alti: -50 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.827'N 4°57.813'E = 62° 1.0 km van vertrek tijd: 12:33:36 UTC alti: 489 m Landingspunt pos.: 50°58.238'N 5°22.264'E = 148° 55.3 km van vertrek tijd: 13:38:50 UTC alti: -34 m Afstand take-off tot landing: 55.3 Totale vluchtduur: 01:05:59 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 3 Start : 51°24.313'N 4°57.848'E @ 12:37:08 UTC, 767 m punt 1: 51°07.514'N 5°09.980'E @ 13:19:06 UTC, 1032 m Finish: 50°58.110'N 5°23.294'E @ 13:36:25 UTC, 284 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 34.2 km 156° @ 48.9 km/h been 2: 23.4 km 138° @ 81.0 km/h Afgelegde afstand: 57.6 km Duur: 00:59:17 Gemiddelde snelheid: 58.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 56.3 km Starthoogte: 489.0 m Finishhoogte: 284.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 205 m Totale score afstand: 57.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°23.827'N 4°57.813'E = 62° 1.0 km van vertrek tijd: 12:33:36 UTC alti: 489 m Finishpunt pos.: 50°58.238'N 5°22.264'E = 148° 55.4 km van vertrek tijd: 13:38:50 UTC alti: -34 m Grootste afstand in 2 uur: 59.7 km Beste snelheid in 2 uur: 29.8 km/h Hoogteverlies: 523 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 222.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 55.7 km 330° punt 2: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 55.7 km 149° punt 3: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 55.7 km 330° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 55.7 km 149° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 13:36:22 UTC, 291 m punt 1: WEELDE AERO niet gerond afbreekpunt: 50°58.639'N 5°21.423'E @ 13:37:41 UTC, 180 m : 1.3 km 60.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 1.3 km Duur van de proef: 00:01:19 Gemiddelde snelheid: 60.9 km/h Start hoogte: 285 m Hoogte passeren start: 291 m Hoogte aan break-punt: 180 m Hoogteverlies over proef: 105 m Totale score afstand: 1.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:33:36 UTC einde: 13:38:50 UTC duur: 01:05:14 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 392 m @ 13:01:08 UTC hoog punt: 1142 m @ 13:18:04 UTC hoogtewinst: 750 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:37:30 bearing 30.6° Tweede punt: 13:36:15 bearing 83.0° Totale hoek: 52.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 352 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||