22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-04-2023 -- Tom CONINGS -- 1769,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Crossing Beek approved. Xpndr 7000
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/04/2023 Piloot: TOM CONINGS Zweefvliegtuig: D-7940 Toestel type: LS 8-18 Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2 Logger file: 2023-04-30-LXV-8I2-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:15:51 Duurvlucht : 06:11:31 Vrije vlucht : 504.3 km Fasttrack : 109.3 kmh Opgegeven proef: 161.0 km Driehoek : 332.0 km Hoogtewinst : 1276.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.237'N 5°22.202'E tijd: 10:25:20 UTC alti: -50 m Ontkoppelpunt pos.: 51°00.002'N 5°26.008'E = 54° 5.5 km van vertrek tijd: 10:29:40 UTC alti: 665 m Landingspunt pos.: 50°58.250'N 5°22.630'E = 87° 0.5 km van vertrek tijd: 16:41:11 UTC alti: -18 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 06:15:51 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.928'N 5°22.343'E @ 10:34:34 UTC, 1169 m punt 1: 50°32.785'N 7°26.254'E @ 12:40:57 UTC, 1744 m punt 2: 50°22.042'N 6°09.329'E @ 13:27:59 UTC, 1762 m punt 3: 51°18.412'N 6°08.765'E @ 14:40:29 UTC, 1022 m punt 4: 51°00.670'N 5°17.187'E @ 15:27:40 UTC, 896 m punt 5: 51°19.185'N 5°01.848'E @ 16:07:24 UTC, 1300 m Finish: 50°58.250'N 5°22.630'E @ 16:41:11 UTC, -18 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 153.5 km 108° @ 72.9 km/h been 2: 93.2 km 258° @ 118.9 km/h been 3: 104.5 km 360° @ 86.5 km/h been 4: 68.5 km 242° @ 87.2 km/h been 5: 38.7 km 333° @ 58.5 km/h been 6: 45.8 km 148° @ 81.3 km/h Afgelegde afstand: 504.3 km Duur: 06:06:37 Gemiddelde snelheid: 82.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km Starthoogte: 665.0 m Finishhoogte: -18.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 683 m Totale score afstand: 504.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°33.072'N 6°44.979'E = 115° 107.9 km van vertrek tijd: 12:10:51 UTC alti: 1499 m Finishpunt pos.: 51°03.300'N 6°04.457'E = 79° 50.3 km van vertrek tijd: 14:10:51 UTC alti: 945 m Grootste afstand in 2 uur: 218.7 km Beste snelheid in 2 uur: 109.3 km/h Hoogteverlies: 554 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 607.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: WERSHOFEN-EIFEL 50°27.120'N 6°47.150'E 115.1 km 120° punt 2: BOMAL 50°22.570'N 5°31.220'E 90.3 km 265° punt 3: WERSHOFEN-EIFEL 50°27.120'N 6°47.150'E 90.3 km 84° punt 4: BOMAL 50°22.570'N 5°31.220'E 90.3 km 265° punt 5: WERSHOFEN-EIFEL 50°27.120'N 6°47.150'E 90.3 km 84° finish: LEOPOLDSBURG STN 51°07.120'N 5°15.280'E 131.0 km 305° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 10:35:12 UTC, 1142 m punt 1: WERSHOFEN-EIFEL @ 12:40:15 UTC, 1787 m : 115.1 km 55.2 km/h punt 2: BOMAL niet gerond afbreekpunt: 50°25.504'N 6°08.434'E @ 13:30:50 UTC, 1778 m : 45.9 km 54.5 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 161.0 km Duur van de proef: 02:55:38 Gemiddelde snelheid: 55.0 km/h Start hoogte: 665 m Hoogte passeren start: 1142 m Hoogte aan break-punt: 1778 m Hoogteverlies over proef: -1113 m Totale score afstand: 161.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 93.0 km Been 1: 101.7 km Been 2: 137.4 km Totaal: 332.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:29:40 UTC einde: 16:41:11 UTC duur: 06:11:31 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 665 m @ 10:29:40 UTC hoog punt: 1941 m @ 12:37:23 UTC hoogtewinst: 1276 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:27:58 bearing 116.1° Tweede punt: 16:10:08 bearing 39.1° Totale hoek: -77.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7955 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||