22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef25-10-2022 -- Joris GERNAEY -- 1084,2 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Alle wave flying TSAs hele dag vrijgegeven.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 25/10/2022 Piloot: JORIS GERNAEY Zweefvliegtuig: PH-1615 Toestel type: NIMBUS 4DT Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ae5 Logger file: 2022-10-25-LXV-AE5-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:16:35 Duurvlucht : 05:00:48 Vrije vlucht : 333.4 km Fasttrack : 94.9 kmh Hoogtewinst : 3105.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LKKR Krnov BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 50°04.341'N 17°42.035'E tijd: 08:36:11 UTC alti: 330 m Ontkoppelpunt pos.: 50°07.914'N 17°21.561'E = 285° 25.2 km van vertrek tijd: 08:51:58 UTC alti: 2417 m Landingspunt pos.: 50°04.489'N 17°41.655'E = 301° 0.5 km van vertrek tijd: 13:52:46 UTC alti: 319 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 05:16:35 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°07.914'N 17°21.561'E @ 08:51:58 UTC, 2417 m punt 1: 50°21.640'N 16°58.941'E @ 10:30:04 UTC, 4156 m punt 2: 50°31.445'N 16°51.802'E @ 10:39:44 UTC, 3703 m punt 3: 50°01.479'N 17°32.080'E @ 11:03:46 UTC, 2575 m punt 4: 50°34.810'N 16°52.841'E @ 12:50:56 UTC, 3439 m punt 5: 49°53.147'N 17°36.267'E @ 13:28:28 UTC, 2596 m Finish: 50°10.317'N 17°42.396'E @ 13:42:54 UTC, 1893 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 37.0 km 314° @ 22.6 km/h been 2: 20.0 km 335° @ 124.4 km/h been 3: 73.3 km 139° @ 183.1 km/h been 4: 77.4 km 323° @ 43.3 km/h been 5: 92.9 km 146° @ 148.5 km/h been 6: 32.7 km 13° @ 135.8 km/h Afgelegde afstand: 333.4 km Duur: 04:50:56 Gemiddelde snelheid: 68.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 25.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 11.1 km Starthoogte: 2417.0 m Finishhoogte: 1893.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 524 m Totale score afstand: 333.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°09.867'N 17°23.442'E = 295° 24.4 km van vertrek tijd: 11:44:58 UTC alti: 3478 m Finishpunt pos.: 50°07.424'N 17°41.559'E = 354° 5.7 km van vertrek tijd: 13:44:58 UTC alti: 1677 m Grootste afstand in 2 uur: 189.8 km Beste snelheid in 2 uur: 94.9 km/h Hoogteverlies: 1801 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 716.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BELA POD PRADEDEM FL235 50°09.617'N 17°11.867'E punt 1: WITOSZOW FL225 50°49.383'N 16°24.550'E 92.6 km 323° punt 2: LESKOVECNMOR FL195 49°54.683'N 17°32.867'E 129.8 km 141° punt 3: WITOSZOW FL225 50°49.383'N 16°24.550'E 129.8 km 322° punt 4: LESKOVECNMOR FL195 49°54.683'N 17°32.867'E 129.8 km 141° punt 5: WITOSZOW FL225 50°49.383'N 16°24.550'E 129.8 km 322° finish: KARLOVA STUDANKA FL235 50°04.233'N 17°18.250'E 105.1 km 143° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BELA POD PRADEDEM FL235 @ 11:43:06 UTC, 3656 m punt 1: WITOSZOW FL225 niet gerond afbreekpunt: 50°34.778'N 16°52.781'E @ 12:50:54 UTC, 3440 m : 49.7 km 44.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 49.7 km Duur van de proef: 01:07:48 Gemiddelde snelheid: 44.0 km/h Start hoogte: 1973 m Hoogte passeren start: 3656 m Hoogte aan break-punt: 3440 m Hoogteverlies over proef: -1467 m Totale score afstand: 49.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 08:51:58 UTC einde: 13:52:46 UTC duur: 05:00:48 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1973 m @ 09:23:32 UTC hoog punt: 5078 m @ 10:19:26 UTC hoogtewinst: 3105 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 1678 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||