22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-04-2023 -- Sebastien MATHIEU -- 1342,6 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: GGA actief
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/04/2023 Piloot: SEBASTIEN MATHIEU Zweefvliegtuig: D-0045 Toestel type: LS 6-18 Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: f85 Logger file: 2023-04-30-LXV-F85-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:29:40 Duurvlucht : 05:25:41 Vrije vlucht : 392.7 km Fasttrack : 102.0 kmh Opgegeven proef: 223.2 km Driehoek : 344.6 km Hoogtewinst : 1507.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.769'N 4°57.123'E tijd: 10:49:57 UTC alti: -13 m Ontkoppelpunt pos.: 50°49.539'N 5°00.667'E = 39° 6.6 km van vertrek tijd: 10:53:56 UTC alti: 539 m Landingspunt pos.: 50°46.882'N 4°57.423'E = 59° 0.4 km van vertrek tijd: 16:19:37 UTC alti: 8 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 05:29:40 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°49.558'N 5°00.649'E @ 10:54:23 UTC, 563 m punt 1: 49°46.388'N 5°02.585'E @ 12:37:35 UTC, 1623 m punt 2: 49°52.838'N 5°23.954'E @ 12:54:35 UTC, 1087 m punt 3: 50°08.420'N 5°31.425'E @ 13:33:42 UTC, 1775 m punt 4: 50°26.607'N 6°16.764'E @ 14:17:08 UTC, 1527 m punt 5: 50°18.331'N 5°03.436'E @ 15:06:58 UTC, 1475 m Finish: 50°53.399'N 4°58.554'E @ 16:06:02 UTC, 761 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 117.1 km 179° @ 68.1 km/h been 2: 28.3 km 65° @ 99.8 km/h been 3: 30.2 km 17° @ 46.4 km/h been 4: 63.5 km 58° @ 87.8 km/h been 5: 88.3 km 260° @ 106.3 km/h been 6: 65.3 km 355° @ 66.3 km/h Afgelegde afstand: 392.7 km Duur: 05:11:39 Gemiddelde snelheid: 75.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.4 km Starthoogte: 539.0 m Finishhoogte: 761.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -222 m Totale score afstand: 392.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°08.442'N 5°31.592'E = 150° 81.9 km van vertrek tijd: 13:33:52 UTC alti: 1761 m Finishpunt pos.: 50°46.415'N 4°58.329'E = 115° 1.6 km van vertrek tijd: 15:33:52 UTC alti: 261 m Grootste afstand in 2 uur: 204.1 km Beste snelheid in 2 uur: 102.0 km/h Hoogteverlies: 1500 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 508.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GOETSENHOVEN 50°46.950'N 4°57.450'E punt 1: BOUILLON 49°47.620'N 5°03.870'E 110.3 km 176° punt 2: SCHLEIDEN 50°31.090'N 6°28.310'E 128.9 km 51° punt 3: MENUCHENET 49°51.200'N 5°05.550'E 123.2 km 234° punt 4: BASTOGNE 50°00.120'N 5°41.030'E 45.6 km 68° finish: GOETSENHOVEN 50°46.950'N 4°57.450'E 101.0 km 330° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GOETSENHOVEN @ 11:01:52 UTC, 1119 m punt 1: BOUILLON @ 12:36:30 UTC, 1541 m : 110.3 km 69.9 km/h punt 2: SCHLEIDEN niet gerond afbreekpunt: 50°26.866'N 6°16.596'E @ 14:16:38 UTC, 1491 m : 113.0 km 67.7 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 223.2 km Duur van de proef: 03:14:46 Gemiddelde snelheid: 68.8 km/h Start hoogte: 539 m Hoogte passeren start: 1119 m Hoogte aan break-punt: 1491 m Hoogteverlies over proef: -952 m Totale score afstand: 223.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 115.4 km Been 1: 105.0 km Been 2: 124.2 km Totaal: 344.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:53:56 UTC einde: 16:19:37 UTC duur: 05:25:41 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 539 m @ 10:53:56 UTC hoog punt: 2046 m @ 14:45:19 UTC hoogtewinst: 1507 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:37:32 bearing 162.3° Tweede punt: 16:06:03 bearing 91.9° Totale hoek: -70.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5414 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||