22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-10-2022 -- Joris GERNAEY -- 770,1 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Alle Wave luchtruim hele dag vrijgegeven.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/10/2022 Piloot: JORIS GERNAEY Zweefvliegtuig: PH-1615 Toestel type: NIMBUS 4DT Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: maa Logger file: 2022-10-28-LXV-MAA-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:33:12 Duurvlucht : 04:11:32 Vrije vlucht : 236.8 km Fasttrack : 95.3 kmh Hoogtewinst : 1254.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LKKR Krnov BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 50°04.366'N 17°42.034'E tijd: 09:13:40 UTC alti: 260 m Ontkoppelpunt pos.: 50°03.888'N 17°16.627'E = 268° 30.2 km van vertrek tijd: 09:35:20 UTC alti: 2270 m Landingspunt pos.: 50°04.484'N 17°41.668'E = 297° 0.5 km van vertrek tijd: 13:46:52 UTC alti: 267 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 04:33:12 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°00.873'N 17°15.486'E @ 10:27:31 UTC, 3481 m punt 1: 50°15.140'N 17°05.823'E @ 11:00:37 UTC, 2919 m punt 2: 50°01.631'N 17°18.336'E @ 11:38:57 UTC, 3029 m punt 3: 50°24.181'N 16°59.309'E @ 12:13:38 UTC, 2844 m punt 4: 49°54.787'N 17°32.274'E @ 13:05:34 UTC, 2625 m punt 5: 50°04.422'N 17°17.688'E @ 13:22:23 UTC, 2508 m Finish: 50°05.681'N 17°50.450'E @ 13:35:06 UTC, 1392 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 28.8 km 337° @ 52.3 km/h been 2: 29.1 km 149° @ 45.6 km/h been 3: 47.5 km 332° @ 82.2 km/h been 4: 67.2 km 144° @ 77.6 km/h been 5: 25.0 km 316° @ 89.0 km/h been 6: 39.1 km 86° @ 184.7 km/h Afgelegde afstand: 236.8 km Duur: 03:07:35 Gemiddelde snelheid: 75.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 32.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 10.3 km Starthoogte: 2270.0 m Finishhoogte: 1392.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 878 m Totale score afstand: 236.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°01.841'N 17°18.513'E = 261° 28.5 km van vertrek tijd: 11:42:45 UTC alti: 3057 m Finishpunt pos.: 50°04.568'N 17°40.530'E = 282° 1.8 km van vertrek tijd: 13:42:45 UTC alti: 947 m Grootste afstand in 2 uur: 190.6 km Beste snelheid in 2 uur: 95.3 km/h Hoogteverlies: 2110 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 733.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: MALA MORAVKA FL235 50°02.000'N 17°18.817'E punt 1: WITOSZOW FL225 50°49.383'N 16°24.550'E 108.8 km 324° punt 2: LESKOVECNMOR FL195 49°54.683'N 17°32.867'E 129.8 km 141° punt 3: WITOSZOW FL225 50°49.383'N 16°24.550'E 129.8 km 322° punt 4: LESKOVECNMOR FL195 49°54.683'N 17°32.867'E 129.8 km 141° punt 5: WITOSZOW FL225 50°49.383'N 16°24.550'E 129.8 km 322° finish: KARLOVA STUDANKA FL235 50°04.233'N 17°18.250'E 105.1 km 143° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: MALA MORAVKA FL235 @ 13:17:41 UTC, 2580 m punt 1: WITOSZOW FL225 niet gerond afbreekpunt: 50°04.666'N 17°17.974'E @ 13:22:35 UTC, 2491 m : 4.6 km 56.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 4.6 km Duur van de proef: 00:04:54 Gemiddelde snelheid: 56.0 km/h Start hoogte: 2270 m Hoogte passeren start: 2580 m Hoogte aan break-punt: 2491 m Hoogteverlies over proef: -221 m Totale score afstand: 4.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:35:20 UTC einde: 13:46:52 UTC duur: 04:11:32 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 2270 m @ 09:35:20 UTC hoog punt: 3524 m @ 10:21:08 UTC hoogtewinst: 1254 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 1464 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||