22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-04-2023 -- Thomas DE BRUYN -- 1705,0 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Xpdr 7000, contact dutch mill 132.35 voor woensdrecht, gilze en volkel ctr
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/04/2023 Piloot: THOMAS DE BRUYN Zweefvliegtuig: OOYBL Toestel type: LS 4 Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 44o Logger file: 2023-04-30-NAV-44O-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:31:51 Duurvlucht : 06:31:05 Vrije vlucht : 443.3 km Fasttrack : 96.0 kmh Driehoek : 253.0 km Hoogtewinst : 1289.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBBT Brasschaat BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°20.912'N 4°30.007'E tijd: 10:13:19 UTC alti: -54 m Ontkoppelpunt pos.: 51°20.344'N 4°30.330'E = 160° 1.1 km van vertrek tijd: 10:14:05 UTC alti: 348 m Landingspunt pos.: 51°20.344'N 4°30.413'E = 156° 1.2 km van vertrek tijd: 16:45:10 UTC alti: -25 m Afstand take-off tot landing: 1.2 Totale vluchtduur: 06:31:51 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°18.601'N 4°34.475'E @ 10:35:46 UTC, 509 m punt 1: 51°17.148'N 4°02.168'E @ 11:09:58 UTC, 983 m punt 2: 51°42.884'N 5°31.626'E @ 12:52:36 UTC, 783 m punt 3: 51°21.070'N 6°19.524'E @ 13:47:13 UTC, 759 m punt 4: 51°22.251'N 4°31.419'E @ 14:59:47 UTC, 852 m punt 5: 51°17.913'N 5°07.980'E @ 15:47:51 UTC, 1100 m Finish: 51°26.985'N 4°23.436'E @ 16:34:28 UTC, 918 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 37.7 km 266° @ 66.1 km/h been 2: 114.0 km 65° @ 66.6 km/h been 3: 68.6 km 126° @ 75.4 km/h been 4: 125.5 km 272° @ 103.8 km/h been 5: 43.2 km 101° @ 54.0 km/h been 6: 54.4 km 288° @ 70.0 km/h Afgelegde afstand: 443.3 km Duur: 05:58:42 Gemiddelde snelheid: 74.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 13.6 km Starthoogte: 206.0 m Finishhoogte: 918.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -712 m Totale score afstand: 443.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°31.207'N 5°54.756'E = 78° 100.1 km van vertrek tijd: 13:26:18 UTC alti: 1265 m Finishpunt pos.: 51°17.517'N 4°58.086'E = 101° 33.2 km van vertrek tijd: 15:26:18 UTC alti: 435 m Grootste afstand in 2 uur: 192.0 km Beste snelheid in 2 uur: 96.0 km/h Hoogteverlies: 830 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 402.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.267'E punt 1: TIELT 50°59.370'N 3°19.800'E 91.0 km 245° punt 2: BRAFFE SPOORWEG 50°33.400'N 3°35.350'E 51.5 km 159° punt 3: BEAUMONT 50°14.250'N 4°14.450'E 58.4 km 127° punt 4: COURRIèRE 50°23.250'N 4°58.670'E 55.1 km 72° punt 5: STEVENSVENNEN 51°13.274'N 5°13.280'E 94.3 km 10° finish: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.267'E 51.8 km 285° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BRASSCHAAT @ 10:44:15 UTC, 934 m punt 1: TIELT niet gerond afbreekpunt: 51°16.914'N 4°02.382'E @ 11:07:52 UTC, 855 m : 31.6 km 80.3 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 31.6 km Duur van de proef: 00:23:37 Gemiddelde snelheid: 80.3 km/h Start hoogte: 206 m Hoogte passeren start: 934 m Hoogte aan break-punt: 855 m Hoogteverlies over proef: -649 m Totale score afstand: 31.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 70.9 km Been 1: 70.9 km Been 2: 111.3 km Totaal: 253.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:14:05 UTC einde: 16:45:10 UTC duur: 06:31:05 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 206 m @ 10:25:55 UTC hoog punt: 1495 m @ 14:31:36 UTC hoogtewinst: 1289 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:07:52 bearing 323.9° Tweede punt: 13:59:55 bearing 68.9° Totale hoek: 105.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6483 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||