22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-04-2023 -- Wim AKKERMANS -- 2245,6 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Golf 2N actief. Crossing Beek approved. RMZ EDGS door Tijl gecontacteerd. Geen paradrop. Terugkeer nogmaals met toestemming Beek door de TMA.
IGC File gegevens: 312 Declaratie na begin van vlucht Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/04/2023 Piloot: WIM AKKERMANS Zweefvliegtuig: D-KVLC Toestel type: VENTUS 3FES Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ais Logger file: 2023-04-30-LXV-AIS-01.IGC Motor detectie: RPM SAMENVATTING Vluchttijd : 07:55:21 Duurvlucht : 07:51:58 Vrije vlucht : 684.9 km Fasttrack : 123.4 kmh Driehoek : 343.7 km Hoogtewinst : 1505.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.725'N 5°12.882'E tijd: 09:26:07 UTC alti: -52 m Ontkoppelpunt pos.: 51°12.004'N 5°15.206'E = 49° 3.6 km van vertrek tijd: 09:29:30 UTC alti: 453 m Landingspunt pos.: 51°10.773'N 5°12.928'E = 31° 0.1 km van vertrek tijd: 17:21:28 UTC alti: -17 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 07:55:21 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°10.944'N 5°13.122'E @ 09:35:11 UTC, 617 m punt 1: 51°07.134'N 6°04.483'E @ 10:44:31 UTC, 1075 m punt 2: 50°32.578'N 7°06.525'E @ 11:47:07 UTC, 1335 m punt 3: 51°01.539'N 8°56.416'E @ 13:03:54 UTC, 1415 m punt 4: 51°11.481'N 5°09.160'E @ 15:36:33 UTC, 792 m punt 5: 51°30.410'N 4°33.443'E @ 16:08:36 UTC, 1126 m Finish: 51°06.144'N 5°16.750'E @ 17:14:36 UTC, 429 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 60.3 km 96° @ 52.2 km/h been 2: 97.0 km 131° @ 93.0 km/h been 3: 139.9 km 67° @ 109.3 km/h been 4: 265.9 km 275° @ 104.5 km/h been 5: 54.3 km 311° @ 101.7 km/h been 6: 67.5 km 132° @ 61.4 km/h Afgelegde afstand: 684.9 km Duur: 07:39:25 Gemiddelde snelheid: 89.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 9.6 km Starthoogte: 428.0 m Finishhoogte: 429.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -1 m Totale score afstand: 684.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°38.764'N 7°51.161'E = 107° 194.7 km van vertrek tijd: 12:18:15 UTC alti: 1700 m Finishpunt pos.: 51°02.804'N 6°40.154'E = 98° 102.9 km van vertrek tijd: 14:18:15 UTC alti: 609 m Grootste afstand in 2 uur: 246.8 km Beste snelheid in 2 uur: 123.4 km/h Hoogteverlies: 1091 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 670.7 km NIET GELDIG Declaratie na begin van vlucht vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BALEN KEIHEUVEL 51°10.832'N 5°13.249'E punt 1: BAD NEUENAHR AHRWEILER 50°33.463'N 7°08.240'E 151.7 km 116° punt 2: MONTHERMEE SAMEN 49°52.868'N 4°44.374'E 186.9 km 247° punt 3: SCHOENEBERG TV N 50°25.883'N 7°04.213'E 177.4 km 69° finish: BALEN KEIHEUVEL 51°10.832'N 5°13.249'E 154.7 km 303° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 96.2 km Been 1: 96.2 km Been 2: 151.2 km Totaal: 343.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:29:30 UTC einde: 17:21:28 UTC duur: 07:51:58 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 355 m @ 09:39:52 UTC hoog punt: 1860 m @ 11:58:33 UTC hoogtewinst: 1505 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:47:04 bearing 101.2° Tweede punt: 16:08:33 bearing 4.3° Totale hoek: -96.9° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 12508 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||