22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-10-2022 -- Joris GERNAEY & ONDREJ BORDOVSKY -- 1375,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Wave aarspace boven FL95 vrijgegeven vanaf 0600Z
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 29/10/2022 Piloot: JORIS GERNAEY Zweefvliegtuig: PH-1615 Toestel type: NIMBUS 4DT Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ae5 Logger file: 2022-10-29-LXV-AE5-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 08:13:04 Duurvlucht : 07:53:44 Vrije vlucht : 423.1 km Fasttrack : 106.7 kmh Opgegeven proef: 328.5 km Hoogtewinst : 2624.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LKKR Krnov BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 50°04.371'N 17°42.029'E tijd: 05:28:50 UTC alti: 279 m Ontkoppelpunt pos.: 50°04.292'N 17°18.920'E = 270° 27.5 km van vertrek tijd: 05:48:10 UTC alti: 2154 m Landingspunt pos.: 50°04.515'N 17°41.575'E = 296° 0.6 km van vertrek tijd: 13:41:54 UTC alti: 280 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 08:13:04 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 49°57.577'N 17°30.162'E @ 06:20:10 UTC, 3464 m punt 1: 50°50.605'N 16°21.274'E @ 08:24:16 UTC, 2083 m punt 2: 49°49.983'N 17°32.781'E @ 11:55:52 UTC, 3672 m punt 3: 50°17.034'N 17°03.407'E @ 12:44:32 UTC, 2608 m punt 4: 50°00.202'N 17°22.572'E @ 12:58:32 UTC, 2438 m punt 5: 49°53.358'N 17°35.590'E @ 13:04:45 UTC, 2127 m Finish: 50°10.687'N 17°46.200'E @ 13:19:30 UTC, 1400 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 127.8 km 321° @ 61.8 km/h been 2: 140.8 km 143° @ 39.9 km/h been 3: 61.2 km 325° @ 75.4 km/h been 4: 38.7 km 144° @ 165.7 km/h been 5: 20.1 km 129° @ 193.9 km/h been 6: 34.5 km 21° @ 140.5 km/h Afgelegde afstand: 423.1 km Duur: 06:59:20 Gemiddelde snelheid: 60.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 19.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.7 km Starthoogte: 2154.0 m Finishhoogte: 1400.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 754 m Totale score afstand: 423.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°10.785'N 17°10.626'E = 288° 39.3 km van vertrek tijd: 11:31:31 UTC alti: 3851 m Finishpunt pos.: 50°04.783'N 17°41.686'E = 332° 0.9 km van vertrek tijd: 13:31:32 UTC alti: 933 m Grootste afstand in 2 uur: 213.4 km Beste snelheid in 2 uur: 106.7 km/h Hoogteverlies: 2918 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 813.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: DLOUHASTRAN FL195 49°57.750'N 17°29.983'E punt 1: SWIEBODZICE FL225 50°50.850'N 16°21.450'E 127.6 km 321° punt 2: DVORCE FL195 49°49.867'N 17°33.000'E 141.4 km 143° punt 3: WITOSZOW FL225 50°49.383'N 16°24.550'E 137.0 km 324° punt 4: DVORCE FL195 49°49.867'N 17°33.000'E 137.0 km 143° punt 5: WITOSZOW FL225 50°49.383'N 16°24.550'E 137.0 km 324° finish: SLEZSKA HARTA FL195 49°53.417'N 17°35.100'E 133.3 km 141° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: DLOUHASTRAN FL195 @ 06:20:29 UTC, 3439 m punt 1: SWIEBODZICE FL225 @ 08:24:09 UTC, 2088 m : 127.1 km 61.7 km/h punt 2: DVORCE FL195 @ 11:55:52 UTC, 3672 m : 140.4 km 39.8 km/h punt 3: WITOSZOW FL225 niet gerond afbreekpunt: 50°17.034'N 17°03.407'E @ 12:44:32 UTC, 2608 m : 61.0 km 75.2 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 328.5 km Duur van de proef: 06:24:03 Gemiddelde snelheid: 51.3 km/h Start hoogte: 2154 m Hoogte passeren start: 3439 m Hoogte aan break-punt: 2608 m Hoogteverlies over proef: -454 m Totale score afstand: 328.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 05:48:10 UTC einde: 13:41:54 UTC duur: 07:53:44 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1363 m @ 09:35:03 UTC hoog punt: 3987 m @ 11:19:33 UTC hoogtewinst: 2624 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3085 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||