22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-04-2023 -- Robbie SETON -- 1933,2 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: 2 x TMA Maastricht crossing door ATC toegestaan
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/04/2023 Piloot: ROBBIE SETON Zweefvliegtuig: D-1688 Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8lt Logger file: 2023-04-30-LXV-8LT-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:36:11 Duurvlucht : 06:33:46 Vrije vlucht : 526.8 km Fasttrack : 114.6 kmh Opgegeven proef: 192.1 km Driehoek : 119.7 km Hoogtewinst : 1602.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.721'N 5°12.865'E tijd: 09:50:38 UTC alti: -57 m Ontkoppelpunt pos.: 51°11.264'N 5°16.695'E = 77° 4.6 km van vertrek tijd: 09:53:03 UTC alti: 399 m Landingspunt pos.: 51°10.766'N 5°12.951'E = 50° 0.1 km van vertrek tijd: 16:26:49 UTC alti: -23 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 06:36:11 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°10.882'N 5°13.017'E @ 09:59:39 UTC, 898 m punt 1: 51°06.424'N 6°03.457'E @ 10:49:24 UTC, 1058 m punt 2: 50°36.727'N 6°36.236'E @ 11:45:45 UTC, 959 m punt 3: 50°34.488'N 7°54.088'E @ 12:52:24 UTC, 1475 m punt 4: 50°31.563'N 6°55.762'E @ 13:27:18 UTC, 1921 m punt 5: 51°24.146'N 4°42.010'E @ 15:24:35 UTC, 1317 m Finish: 51°11.020'N 5°24.170'E @ 16:15:48 UTC, 895 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 59.4 km 98° @ 71.6 km/h been 2: 67.2 km 145° @ 71.5 km/h been 3: 92.0 km 92° @ 82.8 km/h been 4: 69.1 km 266° @ 118.8 km/h been 5: 184.5 km 303° @ 94.4 km/h been 6: 54.7 km 116° @ 64.1 km/h Afgelegde afstand: 526.8 km Duur: 06:16:09 Gemiddelde snelheid: 84.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 13.2 km Starthoogte: 399.0 m Finishhoogte: 895.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -496 m Totale score afstand: 526.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°34.335'N 6°49.139'E = 120° 131.5 km van vertrek tijd: 12:06:40 UTC alti: 1638 m Finishpunt pos.: 51°02.998'N 6°04.912'E = 103° 62.4 km van vertrek tijd: 14:06:40 UTC alti: 824 m Grootste afstand in 2 uur: 229.3 km Beste snelheid in 2 uur: 114.6 km/h Hoogteverlies: 814 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 670.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BALEN KEIHEUVEL 51°10.832'N 5°13.249'E punt 1: BAD NEUENAHR AHRWEILER 50°33.463'N 7°08.240'E 151.7 km 116° punt 2: MONTHERMEE SAMEN 49°52.868'N 4°44.374'E 186.9 km 247° punt 3: SCHOENEBERG TV N 50°25.883'N 7°04.213'E 177.4 km 69° finish: BALEN KEIHEUVEL 51°10.832'N 5°13.249'E 154.7 km 303° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BALEN KEIHEUVEL @ 09:59:51 UTC, 869 m punt 1: BAD NEUENAHR AHRWEILER @ 12:50:05 UTC, 1505 m : 151.7 km 53.5 km/h punt 2: MONTHERMEE SAMEN niet gerond afbreekpunt: 50°45.784'N 6°15.988'E @ 13:49:53 UTC, 1395 m : 40.5 km 40.6 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 192.1 km Duur van de proef: 03:50:02 Gemiddelde snelheid: 50.1 km/h Start hoogte: 399 m Hoogte passeren start: 869 m Hoogte aan break-punt: 1395 m Hoogteverlies over proef: -996 m Totale score afstand: 192.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 52.7 km Been 1: 33.5 km Been 2: 33.5 km Totaal: 119.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:53:03 UTC einde: 16:26:49 UTC duur: 06:33:46 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 399 m @ 09:53:03 UTC hoog punt: 2001 m @ 13:32:33 UTC hoogtewinst: 1602 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:27:20 bearing 102.7° Tweede punt: 15:24:36 bearing 15.0° Totale hoek: -87.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7245 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||