22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef26-04-2023 -- Jean-Pierre MUYLAERT & RONALD SUPPLY -- 1048,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt.
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 26/04/2023 Piloot: DAAN SPRUYT Zweefvliegtuig: D-2575 Toestel type: DUODISCUS Klasse: DOUBLESEATER Logger type: Flarm s/n: 3ov Logger file: 2023-04-26-FLA-3OV-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 04:36:56 Duurvlucht : 04:33:48 Vrije vlucht : 293.7 km Fasttrack : 75.9 kmh Driehoek : 162.9 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°44.794'N 3°51.167'E tijd: 10:34:31 UTC alti: 71 m Ontkoppelpunt pos.: 50°44.794'N 3°51.167'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 10:34:31 UTC alti: 71 m Landingspunt pos.: 50°45.242'N 3°51.741'E = 39° 1.1 km van vertrek tijd: 15:11:27 UTC alti: -19 m Afstand take-off tot landing: 1.1 Totale vluchtduur: 04:36:56 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°44.630'N 3°52.003'E @ 10:38:03 UTC, 497 m punt 1: 50°57.431'N 3°00.363'E @ 11:41:31 UTC, 1082 m punt 2: 51°08.609'N 3°27.887'E @ 12:28:51 UTC, 1248 m punt 3: 50°52.136'N 2°58.447'E @ 12:59:19 UTC, 1305 m punt 4: 50°37.709'N 3°34.174'E @ 13:43:23 UTC, 1264 m punt 5: 50°50.738'N 3°07.028'E @ 14:14:07 UTC, 1256 m Finish: 50°45.538'N 3°52.658'E @ 15:02:51 UTC, 713 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 65.1 km 292° @ 61.5 km/h been 2: 38.3 km 57° @ 48.5 km/h been 3: 46.0 km 229° @ 90.7 km/h been 4: 49.8 km 122° @ 67.8 km/h been 5: 40.0 km 307° @ 78.2 km/h been 6: 54.5 km 100° @ 67.1 km/h Afgelegde afstand: 293.7 km Duur: 04:24:48 Gemiddelde snelheid: 66.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.2 km Starthoogte: 530.0 m Finishhoogte: 713.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -183 m Totale score afstand: 293.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°08.194'N 3°27.649'E = 328° 51.4 km van vertrek tijd: 12:29:19 UTC alti: 1167 m Finishpunt pos.: 50°49.779'N 3°21.154'E = 285° 36.5 km van vertrek tijd: 14:29:19 UTC alti: 1243 m Grootste afstand in 2 uur: 151.8 km Beste snelheid in 2 uur: 75.9 km/h Hoogteverlies: -76 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 568.8 km GELDIG vertrek: GERAARDS 50°45.333'N 3°51.833'E start: GERAARDS 50°45.333'N 3°51.833'E punt 1: LEUZE EN 50°36.050'N 3°37.817'E 23.9 km 224° punt 2: LFGS LON 49°29.017'N 5°34.317'E 186.5 km 131° punt 3: HIRSON Z 49°54.317'N 4°05.800'E 116.3 km 294° punt 4: LFSJ SED 49°39.533'N 5°02.200'E 73.0 km 112° punt 5: LEUZE EN 50°36.050'N 3°37.817'E 145.2 km 317° finish: GERAARDS 50°45.333'N 3°51.833'E 23.9 km 44° landing: GERAARDS 50°45.333'N 3°51.833'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GERAARDS @ 15:04:51 UTC, 525 m punt 1: LEUZE EN niet gerond afbreekpunt: 50°44.729'N 3°50.833'E @ 15:08:03 UTC, 227 m : 1.6 km 30.4 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 1.6 km Duur van de proef: 00:03:12 Gemiddelde snelheid: 30.4 km/h Start hoogte: 480 m Hoogte passeren start: 525 m Hoogte aan break-punt: 227 m Hoogteverlies over proef: 253 m Totale score afstand: 1.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 52.7 km Been 1: 46.0 km Been 2: 64.2 km Totaal: 162.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:37:39 UTC einde: 15:11:27 UTC duur: 04:33:48 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 480 m @ 10:38:23 UTC hoog punt: 1338 m @ 13:12:27 UTC hoogtewinst: 858 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:28:55 bearing 291.1° Tweede punt: 13:43:19 bearing 245.1° Totale hoek: -46.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 2959 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||