22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef13-05-2023 -- Jeroen JENNEN -- 1880,4 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR SQ 7000 - De Peel not active XPDR SQ 6101 - TMZ Niedderhein
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 13/05/2023 Piloot: TIM HUYBRECKX Zweefvliegtuig: D-KHYU Toestel type: DISCUS 2 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 7n4 Logger file: 2023-05-13-LXV-7N4-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:09:32 Duurvlucht : 05:23:59 Vrije vlucht : 507.7 km Fasttrack : 131.4 kmh Opgegeven proef: 153.0 km Driehoek : 226.3 km Hoogtewinst : 1494.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.725'N 5°12.887'E tijd: 09:54:57 UTC alti: -37 m Ontkoppelpunt pos.: 51°11.861'N 5°15.695'E = 57° 3.9 km van vertrek tijd: 09:58:39 UTC alti: 603 m Landingspunt pos.: 51°10.772'N 5°12.947'E = 39° 0.1 km van vertrek tijd: 16:04:29 UTC alti: -22 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 06:09:32 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 1.0 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°09.112'N 5°10.745'E @ 10:49:54 UTC, 561 m punt 1: 51°44.857'N 7°14.285'E @ 13:16:16 UTC, 1791 m punt 2: 51°11.361'N 5°17.672'E @ 14:23:07 UTC, 1733 m punt 3: 51°21.084'N 4°46.262'E @ 14:41:09 UTC, 1338 m punt 4: 50°56.986'N 5°22.307'E @ 15:13:51 UTC, 1467 m punt 5: 51°27.316'N 4°57.096'E @ 15:42:53 UTC, 770 m Finish: 51°10.757'N 5°12.918'E @ 16:04:26 UTC, -22 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 157.7 km 64° @ 64.7 km/h been 2: 148.6 km 246° @ 133.4 km/h been 3: 40.7 km 297° @ 135.5 km/h been 4: 61.3 km 137° @ 112.6 km/h been 5: 63.4 km 333° @ 131.1 km/h been 6: 35.8 km 149° @ 99.6 km/h Afgelegde afstand: 507.7 km Duur: 05:14:32 Gemiddelde snelheid: 96.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.1 km Starthoogte: 360.0 m Finishhoogte: -22.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 382 m Totale score afstand: 507.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°36.709'N 6°47.551'E = 66° 119.9 km van vertrek tijd: 12:58:36 UTC alti: 1794 m Finishpunt pos.: 51°09.122'N 5°13.939'E = 158° 3.2 km van vertrek tijd: 14:58:36 UTC alti: 769 m Grootste afstand in 2 uur: 262.8 km Beste snelheid in 2 uur: 131.4 km/h Hoogteverlies: 1025 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 706.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: TELGTE 51°58.800'N 7°47.100'E 198.7 km 62° punt 2: STOKROOIE KANAAL 50°58.180'N 5°16.700'E 207.3 km 238° punt 3: BREDA 51°35.161'N 4°46.285'E 77.2 km 333° punt 4: VELDWEZELT 50°52.217'N 5°37.483'E 99.5 km 143° punt 5: ULICOTEN 51°27.294'N 4°51.232'E 84.5 km 321° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 39.8 km 140° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVEL @ 11:01:03 UTC, 645 m punt 1: TELGTE niet gerond afbreekpunt: 51°44.857'N 7°14.285'E @ 13:16:16 UTC, 1791 m : 153.0 km 67.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 153.0 km Duur van de proef: 02:15:13 Gemiddelde snelheid: 67.9 km/h Start hoogte: 360 m Hoogte passeren start: 645 m Hoogte aan break-punt: 1791 m Hoogteverlies over proef: -1431 m Totale score afstand: 153.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 80.3 km Been 1: 63.4 km Been 2: 82.7 km Totaal: 226.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:40:30 UTC einde: 16:04:29 UTC duur: 05:23:59 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 360 m @ 10:44:20 UTC hoog punt: 1854 m @ 12:59:04 UTC hoogtewinst: 1494 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:41:08 bearing 21.7° Tweede punt: 15:13:50 bearing 84.7° Totale hoek: 63.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5261 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||