22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef13-05-2023 -- David JANSSEN -- 1265,4 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR sq 7000 Nederland + uitluisteren Dutch Mil
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 13/05/2023 Piloot: DAVID JANSSEN Zweefvliegtuig: D-6651 Toestel type: LS 3 Klasse: STANDAARD Logger type: Flarm s/n: 4xx Logger file: 2023-05-13-FLA-4XX-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 05:45:43 Duurvlucht : 05:43:08 Vrije vlucht : 338.5 km Fasttrack : 67.9 kmh Driehoek : 176.8 km Hoogtewinst : 1590.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.718'N 5°12.841'E tijd: 11:43:43 UTC alti: -12 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.718'N 5°12.841'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 11:43:43 UTC alti: -12 m Landingspunt pos.: 51°10.782'N 5°12.989'E = 55° 0.2 km van vertrek tijd: 17:29:26 UTC alti: -6 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 05:45:43 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°08.605'N 5°12.256'E @ 11:55:26 UTC, 1187 m punt 1: 51°22.214'N 6°11.977'E @ 13:12:14 UTC, 1598 m punt 2: 51°19.892'N 4°46.003'E @ 14:46:42 UTC, 1711 m punt 3: 51°13.315'N 5°43.344'E @ 16:04:50 UTC, 1696 m punt 4: 51°05.721'N 5°12.854'E @ 16:35:54 UTC, 1456 m punt 5: 51°12.121'N 5°36.250'E @ 17:13:54 UTC, 1661 m Finish: 51°10.567'N 5°11.552'E @ 17:23:42 UTC, 445 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 73.9 km 70° @ 57.8 km/h been 2: 99.9 km 268° @ 63.5 km/h been 3: 67.8 km 100° @ 52.1 km/h been 4: 38.2 km 249° @ 73.8 km/h been 5: 29.8 km 66° @ 47.0 km/h been 6: 28.9 km 264° @ 177.1 km/h Afgelegde afstand: 338.5 km Duur: 05:28:16 Gemiddelde snelheid: 61.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.5 km Starthoogte: 476.0 m Finishhoogte: 445.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 31 m Totale score afstand: 338.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°11.655'N 5°19.201'E = 77° 7.6 km van vertrek tijd: 12:09:54 UTC alti: 1807 m Finishpunt pos.: 51°01.688'N 5°19.968'E = 154° 18.7 km van vertrek tijd: 14:09:54 UTC alti: 1801 m Grootste afstand in 2 uur: 135.9 km Beste snelheid in 2 uur: 67.9 km/h Hoogteverlies: 6 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 370.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: VENLO AER 51°21.750'N 6°12.950'E 72.3 km 73° punt 2: ZUTENDLAER 50°56.950'N 5°35.550'E 63.4 km 224° punt 3: VENLO AER 51°21.750'N 6°12.950'E 63.4 km 43° punt 4: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E 70.7 km 237° punt 5: HOOGSTATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 60.8 km 316° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 40.3 km 127° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVEL @ 15:18:18 UTC, 1674 m punt 1: VENLO AER niet gerond afbreekpunt: 51°13.315'N 5°43.344'E @ 16:04:50 UTC, 1696 m : 34.5 km 44.5 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 34.5 km Duur van de proef: 00:46:32 Gemiddelde snelheid: 44.5 km/h Start hoogte: 476 m Hoogte passeren start: 1674 m Hoogte aan break-punt: 1696 m Hoogteverlies over proef: -1220 m Totale score afstand: 34.5 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 49.5 km Been 1: 49.5 km Been 2: 77.8 km Totaal: 176.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:46:18 UTC einde: 17:29:26 UTC duur: 05:43:08 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 476 m @ 11:46:18 UTC hoog punt: 2066 m @ 14:23:18 UTC hoogtewinst: 1590 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:09:38 bearing 76.5° Tweede punt: 14:46:38 bearing 22.3° Totale hoek: -54.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 3128 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||