22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef13-05-2023 -- Hugo JANSEN -- 2219,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR 7000 ganse vlucht, in EDLV-TMZ 6101 en uitgeluisterd op 119.110 (het was er druk...).
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 13/05/2023 Piloot: HUGO JANSEN Zweefvliegtuig: D-KKAB Toestel type: LS8ST-18 Klasse: 18-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 5fa Logger file: 2023-05-13-NAV-5FA-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:42:35 Duurvlucht : 06:20:26 Vrije vlucht : 533.7 km Fasttrack : 130.1 kmh Opgegeven proef: 506.0 km Driehoek : 397.0 km Hoogtewinst : 1734.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.566'N 4°57.107'E tijd: 10:40:46 UTC alti: -33 m Ontkoppelpunt pos.: 51°24.166'N 4°58.835'E = 61° 2.3 km van vertrek tijd: 10:44:13 UTC alti: 520 m Landingspunt pos.: 51°23.530'N 4°56.949'E = 250° 0.2 km van vertrek tijd: 17:23:21 UTC alti: -18 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 06:42:35 Motorgebruik aantal keren: 2 totale motortijd: 4.3 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°23.136'N 4°53.933'E @ 11:26:40 UTC, 994 m punt 1: 52°10.494'N 5°33.698'E @ 13:03:20 UTC, 1408 m punt 2: 52°23.008'N 7°55.174'E @ 15:08:10 UTC, 893 m punt 3: 52°20.844'N 7°21.339'E @ 15:34:19 UTC, 1784 m punt 4: 51°53.958'N 7°06.077'E @ 16:02:50 UTC, 1651 m punt 5: 51°12.323'N 5°31.688'E @ 16:59:36 UTC, 1933 m Finish: 51°23.765'N 4°55.559'E @ 17:22:07 UTC, 98 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 99.0 km 27° @ 61.5 km/h been 2: 162.6 km 81° @ 78.1 km/h been 3: 38.6 km 264° @ 88.6 km/h been 4: 52.8 km 199° @ 111.1 km/h been 5: 133.7 km 235° @ 141.3 km/h been 6: 47.0 km 297° @ 125.4 km/h Afgelegde afstand: 533.7 km Duur: 05:55:27 Gemiddelde snelheid: 90.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.8 km Starthoogte: 375.0 m Finishhoogte: 98.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 277 m Totale score afstand: 533.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°23.401'N 7°45.991'E = 59° 223.3 km van vertrek tijd: 15:17:03 UTC alti: 1327 m Finishpunt pos.: 51°25.041'N 4°58.411'E = 29° 3.1 km van vertrek tijd: 17:17:03 UTC alti: 368 m Grootste afstand in 2 uur: 260.2 km Beste snelheid in 2 uur: 130.1 km/h Hoogteverlies: 959 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 506.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 1WEELKC 51°24.050'N 4°58.130'E punt 1: 20BAR 52°10.070'N 5°33.950'E 94.8 km 25° punt 2: 3ACHM 52°22.633'N 7°54.800'E 161.9 km 81° punt 3: 20NEW 51°16.580'N 5°45.790'E 192.3 km 231° finish: 1WEELKC 51°24.050'N 4°58.130'E 57.1 km 284° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 1WEELKC @ 11:29:01 UTC, 823 m punt 1: 20BAR @ 13:03:13 UTC, 1412 m : 94.8 km 60.4 km/h punt 2: 3ACHM @ 15:08:15 UTC, 895 m : 161.9 km 77.7 km/h punt 3: 20NEW @ 16:49:17 UTC, 1461 m : 192.3 km 114.2 km/h finish: 1WEELKC @ 17:19:10 UTC, 275 m : 57.1 km 114.6 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 506.0 km Duur van de proef: 05:50:09 Gemiddelde snelheid: 86.7 km/h Start hoogte: 375 m Hoogte passeren start: 823 m Hoogte passeren finish: 275 m Hoogteverlies over proef: 100 m Totale score afstand: 506.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 111.2 km Been 1: 174.7 km Been 2: 111.2 km Totaal: 397.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:02:55 UTC einde: 17:23:21 UTC duur: 06:20:26 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 375 m @ 11:07:50 UTC hoog punt: 2109 m @ 14:46:03 UTC hoogtewinst: 1734 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:01:15 bearing 27.3° Tweede punt: 16:53:48 bearing 65.1° Totale hoek: 37.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 9939 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||