22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef13-05-2023 -- Filip CEELEN -- 815,0 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Géén gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 13/05/2023 Piloot: FILIP CEELEN Zweefvliegtuig: OO-ZTQ Toestel type: LS4 Klasse: STANDAARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 9aq Logger file: 2023-05-13-NAV-9AQ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:34:00 Duurvlucht : 03:30:40 Vrije vlucht : 211.9 km Fasttrack : 77.5 kmh Opgegeven proef: 123.5 km Hoogtewinst : 1433.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.237'N 5°22.208'E tijd: 12:06:19 UTC alti: -27 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.120'N 5°24.785'E = 61° 3.4 km van vertrek tijd: 12:09:39 UTC alti: 584 m Landingspunt pos.: 50°58.244'N 5°22.612'E = 88° 0.5 km van vertrek tijd: 15:40:19 UTC alti: -27 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 03:34:00 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°57.318'N 5°22.994'E @ 12:21:32 UTC, 1321 m punt 1: 51°23.051'N 4°54.063'E @ 13:24:13 UTC, 1693 m punt 2: 50°56.147'N 5°28.036'E @ 14:10:22 UTC, 986 m punt 3: 51°03.327'N 5°15.178'E @ 14:43:28 UTC, 1849 m punt 4: 51°14.170'N 5°05.828'E @ 15:02:55 UTC, 1760 m punt 5: 51°04.844'N 5°14.804'E @ 15:13:58 UTC, 1579 m Finish: 50°54.821'N 5°31.129'E @ 15:25:07 UTC, 1037 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 58.4 km 325° @ 55.9 km/h been 2: 63.7 km 141° @ 82.8 km/h been 3: 20.1 km 312° @ 36.4 km/h been 4: 22.9 km 332° @ 70.6 km/h been 5: 20.2 km 149° @ 109.8 km/h been 6: 26.6 km 134° @ 143.4 km/h Afgelegde afstand: 211.9 km Duur: 03:03:35 Gemiddelde snelheid: 69.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.2 km Starthoogte: 562.0 m Finishhoogte: 1037.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -475 m Totale score afstand: 211.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°19.845'N 4°58.478'E = 326° 48.7 km van vertrek tijd: 13:28:43 UTC alti: 1413 m Finishpunt pos.: 50°57.947'N 5°24.910'E = 100° 3.2 km van vertrek tijd: 15:28:43 UTC alti: 776 m Grootste afstand in 2 uur: 155.0 km Beste snelheid in 2 uur: 77.5 km/h Hoogteverlies: 637 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 284.4 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 56.4 km 325° punt 2: GELLIK BRUG 50°52.700'N 5°36.560'E 74.6 km 138° punt 3: OUD-TURNHOUT 51°18.950'N 5°00.950'E 64.0 km 320° punt 4: GELLIK BRUG 50°52.700'N 5°36.560'E 64.0 km 139° finish: STOKROOIE KANAAL 50°58.180'N 5°16.700'E 25.4 km 294° landing: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 12:30:42 UTC, 1484 m punt 1: WEELDE 07 @ 13:24:19 UTC, 1690 m : 56.4 km 63.1 km/h punt 2: GELLIK BRUG niet gerond afbreekpunt: 50°54.876'N 5°31.186'E @ 15:25:04 UTC, 1040 m : 67.1 km 33.4 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 123.5 km Duur van de proef: 02:54:22 Gemiddelde snelheid: 42.5 km/h Start hoogte: 562 m Hoogte passeren start: 1484 m Hoogte aan break-punt: 1040 m Hoogteverlies over proef: -478 m Totale score afstand: 123.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:09:39 UTC einde: 15:40:19 UTC duur: 03:30:40 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 562 m @ 12:10:30 UTC hoog punt: 1995 m @ 15:00:13 UTC hoogtewinst: 1433 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:24:10 bearing 28.2° Tweede punt: 15:25:10 bearing 88.5° Totale hoek: 60.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5431 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||