22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef26-02-2023 -- Tom CONINGS -- 1175,1 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Xpdnr 7000, contact EBZW for paradrop
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 26/02/2023 Piloot: TOM CONINGS Zweefvliegtuig: D-7940 Toestel type: LS 8-18 Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2 Logger file: 2023-02-26-LXV-8I2-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:27:55 Duurvlucht : 04:25:45 Vrije vlucht : 334.9 km Fasttrack : 107.2 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.236'N 5°22.142'E tijd: 10:31:49 UTC alti: -68 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.006'N 5°24.578'E = 63° 3.2 km van vertrek tijd: 10:33:59 UTC alti: 574 m Landingspunt pos.: 50°58.222'N 5°22.405'E = 95° 0.3 km van vertrek tijd: 14:59:44 UTC alti: -67 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 04:27:55 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°55.241'N 5°18.775'E @ 10:40:08 UTC, 939 m punt 1: 51°14.525'N 5°51.736'E @ 11:28:52 UTC, 666 m punt 2: 50°54.050'N 5°17.348'E @ 11:58:37 UTC, 1224 m punt 3: 51°19.165'N 6°04.679'E @ 12:52:36 UTC, 1154 m punt 4: 50°48.982'N 5°07.147'E @ 13:33:00 UTC, 1375 m punt 5: 51°00.528'N 5°37.071'E @ 14:12:57 UTC, 968 m Finish: 50°57.604'N 5°15.061'E @ 14:47:23 UTC, 1163 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 52.5 km 47° @ 64.7 km/h been 2: 55.3 km 227° @ 111.5 km/h been 3: 72.3 km 49° @ 80.3 km/h been 4: 87.5 km 231° @ 129.9 km/h been 5: 41.1 km 58° @ 61.7 km/h been 6: 26.3 km 258° @ 45.9 km/h Afgelegde afstand: 334.9 km Duur: 04:07:15 Gemiddelde snelheid: 81.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 8.4 km Starthoogte: 574.0 m Finishhoogte: 1163.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -589 m Totale score afstand: 334.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°10.692'N 5°47.586'E = 52° 37.6 km van vertrek tijd: 11:37:53 UTC alti: 1026 m Finishpunt pos.: 50°51.776'N 5°12.007'E = 225° 16.9 km van vertrek tijd: 13:37:53 UTC alti: 1242 m Grootste afstand in 2 uur: 214.3 km Beste snelheid in 2 uur: 107.2 km/h Hoogteverlies: -216 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 227.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E punt 1: MEER AFRIT 51°27.200'N 4°43.330'E 50.9 km 305° punt 2: GOOREIND DORP 51°21.433'N 4°32.650'E 16.4 km 229° punt 3: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 84.1 km 102° punt 4: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 22.7 km 43° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 53.4 km 251° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 574 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 20.8 km Been 1: 20.8 km Been 2: 32.7 km Totaal: 74.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:33:59 UTC einde: 14:59:44 UTC duur: 04:25:45 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 499 m @ 11:32:35 UTC hoog punt: 1432 m @ 12:54:40 UTC hoogtewinst: 933 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:52:31 bearing 66.7° Tweede punt: 13:33:03 bearing 101.8° Totale hoek: 35.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5041 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||