22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef18-05-2023 -- Hugo JANSEN -- 948,6 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR 7000 in Nederland
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 18/05/2023 Piloot: HUGO JANSEN Zweefvliegtuig: D-KKAB Toestel type: LS8ST-18 Klasse: 18-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 5fa Logger file: 2023-05-18-NAV-5FA-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:42:38 Duurvlucht : 04:35:56 Vrije vlucht : 233.0 km Fasttrack : 73.0 kmh Driehoek : 198.8 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.552'N 4°57.041'E tijd: 10:54:53 UTC alti: -95 m Ontkoppelpunt pos.: 51°22.426'N 4°57.548'E = 164° 2.2 km van vertrek tijd: 10:58:39 UTC alti: 576 m Landingspunt pos.: 51°23.587'N 4°57.121'E = 55° 0.1 km van vertrek tijd: 15:37:31 UTC alti: -80 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 04:42:38 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 1.2 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°24.110'N 4°55.774'E @ 11:27:10 UTC, 800 m punt 1: 51°13.478'N 5°04.845'E @ 12:06:10 UTC, 992 m punt 2: 51°01.704'N 5°19.805'E @ 12:30:17 UTC, 1161 m punt 3: 51°11.722'N 5°47.665'E @ 13:21:26 UTC, 976 m punt 4: 51°23.095'N 6°07.629'E @ 13:50:04 UTC, 654 m punt 5: 51°05.409'N 5°31.140'E @ 14:38:31 UTC, 866 m Finish: 51°21.993'N 4°46.637'E @ 15:29:14 UTC, 738 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 22.4 km 152° @ 34.4 km/h been 2: 28.0 km 141° @ 69.5 km/h been 3: 37.4 km 60° @ 43.9 km/h been 4: 31.4 km 48° @ 65.7 km/h been 5: 53.7 km 232° @ 66.5 km/h been 6: 60.2 km 301° @ 71.3 km/h Afgelegde afstand: 233.0 km Duur: 04:02:04 Gemiddelde snelheid: 57.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.4 km Starthoogte: 387.0 m Finishhoogte: 738.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -351 m Totale score afstand: 233.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°16.833'N 5°55.363'E = 100° 68.9 km van vertrek tijd: 13:34:55 UTC alti: 1010 m Finishpunt pos.: 51°24.070'N 4°57.900'E = 46° 1.4 km van vertrek tijd: 15:34:55 UTC alti: 80 m Grootste afstand in 2 uur: 145.9 km Beste snelheid in 2 uur: 73.0 km/h Hoogteverlies: 930 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 324.1 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: RAVELS 51°21.550'N 4°59.350'E punt 1: MEEUWEN DORP 51°06.009'N 5°31.112'E 46.9 km 128° punt 2: WESEL BRUG 51°38.730'N 6°36.430'E 97.1 km 51° punt 3: MEEUWEN DORP 51°06.009'N 5°31.112'E 97.1 km 232° punt 4: LOENHOUT 51°24.200'N 4°40.950'E 67.4 km 300° finish: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 15.6 km 99° landing: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: RAVELS @ 11:45:59 UTC, 659 m punt 1: MEEUWEN DORP @ 14:36:40 UTC, 803 m : 46.9 km 16.5 km/h punt 2: WESEL BRUG niet gerond afbreekpunt: 51°05.659'N 5°31.668'E @ 14:36:40 UTC, 803 m : 0.1 km 0.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 47.0 km Duur van de proef: 02:50:41 Gemiddelde snelheid: 16.5 km/h Start hoogte: 387 m Hoogte passeren start: 659 m Hoogte aan break-punt: 803 m Hoogteverlies over proef: -416 m Totale score afstand: 47.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 56.5 km Been 1: 86.7 km Been 2: 55.7 km Totaal: 198.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:01:35 UTC einde: 15:37:31 UTC duur: 04:35:56 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 336 m @ 13:06:32 UTC hoog punt: 1211 m @ 13:44:29 UTC hoogtewinst: 875 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:31:22 bearing 76.5° Tweede punt: 15:29:07 bearing 21.4° Totale hoek: -55.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3324 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||