22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef18-05-2023 -- Dries VAN GESTEL -- 962,9 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Transponder 7000, bij niederheim 6101 en 119.110. Rest volgens wedstrijdluchtruim
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 18/05/2023 Piloot: DRIES VAN GESTEL Zweefvliegtuig: DKHUY Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0 Logger file: 2023-05-18-LXV-AW0-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:03:43 Duurvlucht : 03:58:09 Vrije vlucht : 251.7 km Fasttrack : 84.0 kmh Driehoek : 179.9 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.567'N 4°57.075'E tijd: 10:43:41 UTC alti: -107 m Ontkoppelpunt pos.: 51°20.503'N 4°57.977'E = 170° 5.8 km van vertrek tijd: 10:47:52 UTC alti: 524 m Landingspunt pos.: 51°23.875'N 4°58.371'E = 69° 1.6 km van vertrek tijd: 14:47:24 UTC alti: -90 m Afstand take-off tot landing: 1.6 Totale vluchtduur: 04:03:43 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 1.0 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°23.694'N 4°55.766'E @ 11:18:32 UTC, 803 m punt 1: 51°15.267'N 5°08.012'E @ 11:45:56 UTC, 751 m punt 2: 51°03.076'N 5°17.463'E @ 12:02:55 UTC, 1050 m punt 3: 51°27.331'N 6°19.675'E @ 13:18:02 UTC, 930 m punt 4: 51°16.364'N 5°53.997'E @ 13:38:00 UTC, 810 m punt 5: 51°11.555'N 5°08.825'E @ 14:14:39 UTC, 950 m Finish: 51°20.418'N 4°46.483'E @ 14:36:08 UTC, 546 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 21.1 km 138° @ 46.3 km/h been 2: 25.1 km 154° @ 88.8 km/h been 3: 85.2 km 58° @ 68.1 km/h been 4: 36.1 km 236° @ 108.4 km/h been 5: 53.3 km 261° @ 87.3 km/h been 6: 30.7 km 303° @ 85.9 km/h Afgelegde afstand: 251.7 km Duur: 03:17:36 Gemiddelde snelheid: 76.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 13.6 km Starthoogte: 286.0 m Finishhoogte: 546.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -260 m Totale score afstand: 251.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°15.452'N 5°45.367'E = 105° 58.1 km van vertrek tijd: 12:37:24 UTC alti: 1149 m Finishpunt pos.: 51°21.266'N 4°48.006'E = 248° 11.4 km van vertrek tijd: 14:37:24 UTC alti: 425 m Grootste afstand in 2 uur: 168.1 km Beste snelheid in 2 uur: 84.0 km/h Hoogteverlies: 724 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 324.1 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: RAVELS 51°21.550'N 4°59.350'E punt 1: MEEUWEN DORP 51°06.009'N 5°31.112'E 46.9 km 128° punt 2: WESEL BRUG 51°38.730'N 6°36.430'E 97.1 km 51° punt 3: MEEUWEN DORP 51°06.009'N 5°31.112'E 97.1 km 232° punt 4: LOENHOUT 51°24.200'N 4°40.950'E 67.4 km 300° finish: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 15.6 km 99° landing: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: RAVELS @ 11:26:06 UTC, 822 m punt 1: MEEUWEN DORP niet gerond afbreekpunt: 51°06.518'N 5°30.523'E @ 12:15:58 UTC, 891 m : 45.7 km 55.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 45.7 km Duur van de proef: 00:49:52 Gemiddelde snelheid: 55.0 km/h Start hoogte: 286 m Hoogte passeren start: 822 m Hoogte aan break-punt: 891 m Hoogteverlies over proef: -605 m Totale score afstand: 45.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 50.4 km Been 1: 79.1 km Been 2: 50.4 km Totaal: 179.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:49:15 UTC einde: 14:47:24 UTC duur: 03:58:09 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 286 m @ 10:58:57 UTC hoog punt: 1171 m @ 13:56:48 UTC hoogtewinst: 885 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:03:03 bearing 73.3° Tweede punt: 14:36:02 bearing 22.4° Totale hoek: -50.9° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3690 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||