22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef18-05-2023 -- Rik VANDEN BOER -- 1460,2 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR7000 - luchtruim volgens wedstrijd
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 18/05/2023 Piloot: RIK VANDEN BOER Zweefvliegtuig: D-KDET Toestel type: JS-3-18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: afi Logger file: 2023-05-18-LXV-AFI-01.IGC Motor detectie: RPM SAMENVATTING Vluchttijd : 05:18:08 Duurvlucht : 05:11:23 Vrije vlucht : 370.1 km Fasttrack : 96.2 kmh Opgegeven proef: 356.3 km Driehoek : 281.5 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EHZZ Terlet BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 52°03.452'N 5°54.900'E tijd: 10:25:01 UTC alti: -68 m Ontkoppelpunt pos.: 52°02.759'N 5°57.175'E = 116° 2.9 km van vertrek tijd: 10:28:08 UTC alti: 464 m Landingspunt pos.: 52°03.633'N 5°55.125'E = 37° 0.4 km van vertrek tijd: 15:43:09 UTC alti: -47 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 05:18:08 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 3.2 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 52°01.594'N 5°55.582'E @ 10:36:01 UTC, 800 m punt 1: 52°39.299'N 6°42.947'E @ 12:45:20 UTC, 580 m punt 2: 51°45.035'N 6°35.613'E @ 13:42:40 UTC, 848 m punt 3: 51°49.985'N 6°51.134'E @ 14:00:55 UTC, 953 m punt 4: 51°51.133'N 7°16.734'E @ 14:22:30 UTC, 714 m punt 5: 52°21.650'N 6°28.427'E @ 15:17:49 UTC, 783 m Finish: 52°03.063'N 5°53.938'E @ 15:41:55 UTC, 120 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 88.2 km 37° @ 40.9 km/h been 2: 101.0 km 185° @ 105.7 km/h been 3: 20.1 km 63° @ 66.0 km/h been 4: 29.5 km 86° @ 82.0 km/h been 5: 79.0 km 316° @ 85.7 km/h been 6: 52.3 km 229° @ 130.1 km/h Afgelegde afstand: 370.1 km Duur: 05:05:54 Gemiddelde snelheid: 72.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.3 km Starthoogte: 570.0 m Finishhoogte: 120.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 450 m Totale score afstand: 370.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°15.040'N 6°12.203'E = 42° 29.2 km van vertrek tijd: 12:07:22 UTC alti: 782 m Finishpunt pos.: 51°49.750'N 7°03.728'E = 107° 82.9 km van vertrek tijd: 14:07:22 UTC alti: 499 m Grootste afstand in 2 uur: 192.5 km Beste snelheid in 2 uur: 96.2 km/h Hoogteverlies: 283 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 360.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: TLSP-E 52°06.000'N 5°60.000'E punt 1: COEVORDEN 52°39.500'N 6°42.900'E 78.9 km 38° punt 2: HAMMINKELN 51°44.900'N 6°35.400'E 101.6 km 185° punt 3: DULMEN NORTH 51°51.100'N 7°17.100'E 49.3 km 76° punt 4: NIJVERDAL 52°21.900'N 6°28.500'E 79.6 km 316° finish: TERLET GLD 52°03.717'N 5°55.183'E 50.8 km 229° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: TLSP-E @ 11:27:14 UTC, 688 m punt 1: COEVORDEN @ 12:45:18 UTC, 583 m : 78.4 km 60.3 km/h punt 2: HAMMINKELN @ 13:42:39 UTC, 850 m : 100.6 km 105.3 km/h punt 3: DULMEN NORTH @ 14:22:31 UTC, 722 m : 48.3 km 72.7 km/h punt 4: NIJVERDAL @ 15:17:49 UTC, 783 m : 78.6 km 85.3 km/h finish: TERLET GLD @ 15:41:14 UTC, 171 m : 50.3 km 128.8 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 356.3 km Duur van de proef: 04:14:00 Gemiddelde snelheid: 84.2 km/h Start hoogte: 570 m Hoogte passeren start: 688 m Hoogte passeren finish: 171 m Hoogteverlies over proef: 399 m Totale score afstand: 356.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 97.2 km Been 1: 97.4 km Been 2: 86.9 km Totaal: 281.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:31:46 UTC einde: 15:43:09 UTC duur: 05:11:23 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 271 m @ 12:28:33 UTC hoog punt: 1215 m @ 15:04:15 UTC hoogtewinst: 944 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3082 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||