22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef18-05-2023 -- Jonas RAEYMAEKERS -- 842,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Xpdr 7000 in Nl, dutch mil uitgeluisterd
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 18/05/2023 Piloot: JONAS RAEYMAEKERS Zweefvliegtuig: D-4528 Toestel type: ASW 19 Klasse: CLUB Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: l19 Logger file: 2023-05-18-LXV-L19-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:12:11 Duurvlucht : 04:08:31 Vrije vlucht : 210.5 km Fasttrack : 75.4 kmh Driehoek : 102.1 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.569'N 4°57.096'E tijd: 10:26:07 UTC alti: -104 m Ontkoppelpunt pos.: 51°20.932'N 4°57.468'E = 175° 4.9 km van vertrek tijd: 10:29:47 UTC alti: 538 m Landingspunt pos.: 51°23.504'N 4°56.864'E = 246° 0.3 km van vertrek tijd: 14:38:18 UTC alti: -97 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 04:12:11 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°22.159'N 4°59.305'E @ 11:22:57 UTC, 1061 m punt 1: 51°04.946'N 5°15.445'E @ 11:58:03 UTC, 769 m punt 2: 51°08.591'N 5°31.641'E @ 12:22:04 UTC, 818 m punt 3: 51°22.114'N 6°00.830'E @ 12:58:18 UTC, 468 m punt 4: 51°08.237'N 5°40.181'E @ 13:25:51 UTC, 722 m punt 5: 51°03.025'N 5°25.124'E @ 13:40:37 UTC, 791 m Finish: 51°22.878'N 4°49.011'E @ 14:26:47 UTC, 442 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 37.0 km 149° @ 63.3 km/h been 2: 20.1 km 70° @ 50.2 km/h been 3: 42.2 km 53° @ 69.9 km/h been 4: 35.2 km 223° @ 76.7 km/h been 5: 20.1 km 241° @ 81.5 km/h been 6: 55.9 km 312° @ 72.6 km/h Afgelegde afstand: 210.5 km Duur: 03:03:50 Gemiddelde snelheid: 68.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 9.5 km Starthoogte: 453.0 m Finishhoogte: 442.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 11 m Totale score afstand: 210.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°08.397'N 5°31.255'E = 125° 48.7 km van vertrek tijd: 12:21:47 UTC alti: 876 m Finishpunt pos.: 51°21.992'N 4°51.489'E = 246° 7.1 km van vertrek tijd: 14:21:47 UTC alti: 328 m Grootste afstand in 2 uur: 150.7 km Beste snelheid in 2 uur: 75.4 km/h Hoogteverlies: 548 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 324.1 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: RAVELS 51°21.550'N 4°59.350'E punt 1: MEEUWEN DORP 51°06.009'N 5°31.112'E 46.9 km 128° punt 2: WESEL BRUG 51°38.730'N 6°36.430'E 97.1 km 51° punt 3: MEEUWEN DORP 51°06.009'N 5°31.112'E 97.1 km 232° punt 4: LOENHOUT 51°24.200'N 4°40.950'E 67.4 km 300° finish: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 15.6 km 99° landing: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: RAVELS @ 11:22:52 UTC, 1068 m punt 1: MEEUWEN DORP @ 13:31:56 UTC, 755 m : 46.9 km 21.8 km/h punt 2: WESEL BRUG niet gerond afbreekpunt: 51°04.702'N 5°33.191'E @ 13:31:56 UTC, 755 m : 0.3 km 0.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 47.2 km Duur van de proef: 02:09:04 Gemiddelde snelheid: 21.9 km/h Start hoogte: 453 m Hoogte passeren start: 1068 m Hoogte aan break-punt: 755 m Hoogteverlies over proef: -302 m Totale score afstand: 47.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 44.9 km Been 1: 28.6 km Been 2: 28.6 km Totaal: 102.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:29:47 UTC einde: 14:38:18 UTC duur: 04:08:31 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 425 m @ 13:15:33 UTC hoog punt: 1173 m @ 13:21:36 UTC hoogtewinst: 748 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:34:01 bearing 75.8° Tweede punt: 14:26:46 bearing 23.4° Totale hoek: -52.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6327 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||