22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef19-05-2023 -- Martijn EERDEKENS -- 2693,1 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR7000, 6101 niederhein, 6104 munster + uitluisteren
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 19/05/2023 Piloot: DAVID JANSSEN Zweefvliegtuig: D-6651 Toestel type: LS 3 Klasse: STANDAARD Logger type: Flarm s/n: 4xx Logger file: 2023-05-19-FLA-4XX-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 08:16:40 Duurvlucht : 08:13:24 Vrije vlucht : 720.4 km Fasttrack : 109.7 kmh Driehoek : 136.3 km Hoogtewinst : 1510.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.725'N 5°12.869'E tijd: 09:09:58 UTC alti: -58 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.725'N 5°12.869'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 09:09:58 UTC alti: -58 m Landingspunt pos.: 51°10.782'N 5°12.963'E = 46° 0.2 km van vertrek tijd: 17:26:38 UTC alti: -36 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 08:16:40 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°09.962'N 5°10.545'E @ 09:17:38 UTC, 956 m punt 1: 51°57.245'N 7°57.772'E @ 11:48:30 UTC, 988 m punt 2: 51°31.977'N 6°37.111'E @ 12:39:38 UTC, 1280 m punt 3: 51°59.712'N 7°56.372'E @ 13:53:18 UTC, 1202 m punt 4: 51°08.201'N 5°08.020'E @ 16:16:18 UTC, 1778 m punt 5: 51°25.106'N 4°49.293'E @ 16:45:34 UTC, 1568 m Finish: 51°09.644'N 5°18.675'E @ 17:20:10 UTC, 618 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 212.2 km 64° @ 84.4 km/h been 2: 104.0 km 244° @ 122.0 km/h been 3: 104.7 km 60° @ 85.3 km/h been 4: 216.7 km 245° @ 90.9 km/h been 5: 38.2 km 325° @ 78.3 km/h been 6: 44.6 km 130° @ 77.3 km/h Afgelegde afstand: 720.4 km Duur: 08:02:32 Gemiddelde snelheid: 89.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 7.1 km Starthoogte: 450.0 m Finishhoogte: 618.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -168 m Totale score afstand: 720.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°30.574'N 6°38.778'E = 69° 106.3 km van vertrek tijd: 10:45:30 UTC alti: 1229 m Finishpunt pos.: 51°35.076'N 6°46.120'E = 67° 117.2 km van vertrek tijd: 12:45:30 UTC alti: 913 m Grootste afstand in 2 uur: 219.3 km Beste snelheid in 2 uur: 109.7 km/h Hoogteverlies: 316 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 422.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: ZUTENDLAER 50°56.950'N 5°35.550'E 36.7 km 135° punt 2: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 85.0 km 306° punt 3: KESSENICH 51°09.030'N 5°49.530'E 89.6 km 107° punt 4: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 89.6 km 288° punt 5: ZUTENDLAER 50°56.950'N 5°35.550'E 85.0 km 125° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 36.7 km 315° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVEL @ 17:14:34 UTC, 755 m punt 1: ZUTENDLAER niet gerond afbreekpunt: 51°09.644'N 5°18.675'E @ 17:20:10 UTC, 618 m : 5.9 km 63.7 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 5.9 km Duur van de proef: 00:05:36 Gemiddelde snelheid: 63.7 km/h Start hoogte: 314 m Hoogte passeren start: 755 m Hoogte aan break-punt: 618 m Hoogteverlies over proef: -304 m Totale score afstand: 5.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 38.9 km Been 1: 38.2 km Been 2: 59.2 km Totaal: 136.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:13:14 UTC einde: 17:26:38 UTC duur: 08:13:24 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 314 m @ 14:41:30 UTC hoog punt: 1824 m @ 16:15:18 UTC hoogtewinst: 1510 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 10:12:54 bearing 66.1° Tweede punt: 16:45:30 bearing 22.1° Totale hoek: -44.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 11545 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||