22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-05-2023 -- Robbe CEUPPENS -- 705,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Dutch Mill uitgeluisterd en 7000 op xpdr.
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 20/05/2023 Piloot: ROBBE CEUPPENS Zweefvliegtuig: OO-ZKZ Toestel type: PéGASE (ALL TYPES) Klasse: STANDARD Logger type: Flarm s/n: r56 Logger file: 2023-05-20-FLA-R56-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 04:18:05 Duurvlucht : 04:17:16 Vrije vlucht : 180.0 km Fasttrack : 57.0 kmh Opgegeven proef: 127.3 km Driehoek : 135.9 km Hoogtewinst : 1009.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.586'N 4°57.051'E tijd: 09:51:50 UTC alti: -28 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.586'N 4°57.051'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 09:51:50 UTC alti: -28 m Landingspunt pos.: 51°23.530'N 4°56.942'E = 231° 0.2 km van vertrek tijd: 14:09:55 UTC alti: -14 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 04:18:05 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 51°27.735'N 4°53.502'E @ 10:31:51 UTC, 974 m punt 1: 51°09.452'N 5°08.879'E @ 11:05:07 UTC, 671 m punt 2: 51°38.188'N 4°43.189'E @ 12:21:05 UTC, 1017 m punt 3: 51°44.485'N 5°10.064'E @ 13:08:41 UTC, 795 m punt 4: 51°36.498'N 4°54.937'E @ 13:37:57 UTC, 932 m Finish: 51°23.219'N 4°55.591'E @ 14:08:39 UTC, 126 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 38.3 km 152° @ 69.1 km/h been 2: 61.1 km 331° @ 48.2 km/h been 3: 33.1 km 69° @ 41.7 km/h been 4: 22.9 km 230° @ 46.9 km/h been 5: 24.6 km 178° @ 48.1 km/h Afgelegde afstand: 180.0 km Duur: 03:36:48 Gemiddelde snelheid: 49.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 8.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.8 km Starthoogte: 500.0 m Finishhoogte: 126.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 374 m Totale score afstand: 180.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°26.167'N 4°55.887'E = 344° 5.0 km van vertrek tijd: 10:29:27 UTC alti: 1027 m Finishpunt pos.: 51°39.060'N 4°52.321'E = 349° 29.2 km van vertrek tijd: 12:29:27 UTC alti: 713 m Grootste afstand in 2 uur: 114.0 km Beste snelheid in 2 uur: 57.0 km/h Hoogteverlies: 314 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 264.7 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 1EBWE 51°24.050'N 4°58.130'E start: 209BAN 51°26.780'N 4°55.870'E punt 1: 054HOO 51°09.280'N 5°08.950'E 35.8 km 155° punt 2: 302PRI 51°36.003'N 4°42.321'E 58.4 km 328° punt 3: 328TIE 51°54.850'N 5°29.250'E 64.3 km 57° punt 4: 131WUS 51°23.320'N 4°35.900'E 84.9 km 227° finish: 10W07 51°22.870'N 4°54.250'E 21.3 km 92° landing: 1EBWE 51°24.050'N 4°58.130'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 209BAN @ 10:33:51 UTC, 1047 m punt 1: 054HOO @ 11:05:07 UTC, 671 m : 35.3 km 67.8 km/h punt 2: 302PRI @ 12:15:51 UTC, 951 m : 57.4 km 48.7 km/h punt 3: 328TIE niet gerond afbreekpunt: 51°44.507'N 5°10.041'E @ 13:08:43 UTC, 788 m : 34.6 km 39.3 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 127.3 km Duur van de proef: 02:34:52 Gemiddelde snelheid: 49.3 km/h Start hoogte: 500 m Hoogte passeren start: 1047 m Hoogte aan break-punt: 788 m Hoogteverlies over proef: -288 m Totale score afstand: 127.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 38.1 km Been 1: 38.0 km Been 2: 59.8 km Totaal: 135.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:52:39 UTC einde: 14:09:55 UTC duur: 04:17:16 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 270 m @ 11:09:39 UTC hoog punt: 1279 m @ 11:31:15 UTC hoogtewinst: 1009 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:05:07 bearing 58.2° Tweede punt: 12:21:05 bearing 11.2° Totale hoek: -47.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 2913 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||