22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef19-05-2023 -- Sebastien MATHIEU -- 1968,2 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: GGA actief, zwartberg uitluisteren, XPDR 7000NL&D + Dutch Mil & Langen, Niederrhein TMZ, Munster TMZ
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 19/05/2023 Piloot: SEBASTIEN MATHIEU Zweefvliegtuig: D-0045 Toestel type: LS 6-18 Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: f85 Logger file: 2023-05-19-LXV-F85-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:22:25 Duurvlucht : 07:17:53 Vrije vlucht : 575.7 km Fasttrack : 100.8 kmh Opgegeven proef: 363.8 km Driehoek : 102.6 km Hoogtewinst : 1406.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.770'N 4°57.119'E tijd: 09:52:56 UTC alti: -35 m Ontkoppelpunt pos.: 50°45.828'N 4°57.942'E = 151° 2.0 km van vertrek tijd: 09:57:28 UTC alti: 550 m Landingspunt pos.: 50°46.872'N 4°57.392'E = 59° 0.4 km van vertrek tijd: 17:15:21 UTC alti: -17 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 07:22:25 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°43.846'N 4°54.013'E @ 10:05:27 UTC, 1141 m punt 1: 52°03.449'N 8°01.591'E @ 13:49:34 UTC, 1492 m punt 2: 51°50.776'N 7°19.484'E @ 14:16:46 UTC, 947 m punt 3: 51°50.816'N 6°45.654'E @ 14:47:03 UTC, 1373 m punt 4: 50°58.707'N 5°16.716'E @ 16:13:59 UTC, 1414 m punt 5: 50°33.542'N 5°00.864'E @ 16:47:34 UTC, 1293 m Finish: 50°48.963'N 4°58.232'E @ 17:05:00 UTC, 433 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 262.9 km 55° @ 70.4 km/h been 2: 53.7 km 244° @ 118.4 km/h been 3: 38.9 km 270° @ 77.0 km/h been 4: 141.3 km 227° @ 97.5 km/h been 5: 50.2 km 202° @ 89.8 km/h been 6: 28.8 km 354° @ 99.0 km/h Afgelegde afstand: 575.7 km Duur: 06:59:33 Gemiddelde snelheid: 82.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 4.3 km Starthoogte: 456.0 m Finishhoogte: 433.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 23 m Totale score afstand: 575.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°03.666'N 7°59.287'E = 55° 254.8 km van vertrek tijd: 13:48:17 UTC alti: 1501 m Finishpunt pos.: 51°10.259'N 5°40.563'E = 49° 67.0 km van vertrek tijd: 15:48:17 UTC alti: 983 m Grootste afstand in 2 uur: 201.6 km Beste snelheid in 2 uur: 100.8 km/h Hoogteverlies: 518 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 669.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GOETSENHOVEN 50°46.950'N 4°57.450'E punt 1: DULMEN 51°51.120'N 7°17.120'E 201.2 km 53° punt 2: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E 162.6 km 236° punt 3: RAESFELD 51°46.280'N 6°51.123'E 133.2 km 50° finish: GOETSENHOVEN 50°46.950'N 4°57.450'E 172.0 km 231° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GOETSENHOVEN @ 10:11:48 UTC, 1061 m punt 1: DULMEN @ 13:42:51 UTC, 1289 m : 201.2 km 57.2 km/h punt 2: ZONHOVEN @ 16:12:13 UTC, 1483 m : 162.6 km 65.3 km/h punt 3: RAESFELD niet gerond afbreekpunt: 51°00.936'N 5°19.384'E @ 16:12:13 UTC, 1483 m : 0.0 km 0.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 363.8 km Duur van de proef: 06:00:25 Gemiddelde snelheid: 60.6 km/h Start hoogte: 456 m Hoogte passeren start: 1061 m Hoogte aan break-punt: 1483 m Hoogteverlies over proef: -1027 m Totale score afstand: 363.8 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 45.1 km Been 1: 28.7 km Been 2: 28.7 km Totaal: 102.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:57:28 UTC einde: 17:15:21 UTC duur: 07:17:53 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 456 m @ 09:59:02 UTC hoog punt: 1862 m @ 13:34:22 UTC hoogtewinst: 1406 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:47:39 bearing 55.4° Tweede punt: 16:47:32 bearing 135.4° Totale hoek: 80.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7893 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||