22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-05-2023 -- Dries VAN GESTEL -- 669,9 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Transponder 7000 aan de grens. Volgens wedstrijd gegeven
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 21/05/2023 Piloot: DRIES VANGESTEL Zweefvliegtuig: DKHUY Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0 Logger file: 2023-05-21-LXV-AW0-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:49:42 Duurvlucht : 03:43:31 Vrije vlucht : 169.4 km Fasttrack : 63.4 kmh Opgegeven proef: 177.1 km Driehoek : 119.4 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.548'N 4°57.021'E tijd: 11:29:33 UTC alti: -7 m Ontkoppelpunt pos.: 51°22.117'N 5°00.403'E = 124° 4.7 km van vertrek tijd: 11:34:45 UTC alti: 664 m Landingspunt pos.: 51°23.904'N 4°58.495'E = 69° 1.8 km van vertrek tijd: 15:19:15 UTC alti: 6 m Afstand take-off tot landing: 1.8 Totale vluchtduur: 03:49:42 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 0.7 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 51°19.663'N 4°48.469'E @ 11:53:15 UTC, 873 m punt 1: 51°13.788'N 5°09.324'E @ 12:40:11 UTC, 544 m punt 2: 50°55.003'N 5°31.160'E @ 13:42:16 UTC, 632 m punt 3: 51°11.314'N 5°42.913'E @ 14:15:02 UTC, 518 m punt 4: 51°11.839'N 5°14.661'E @ 14:48:19 UTC, 920 m Finish: 51°19.080'N 4°48.271'E @ 15:09:03 UTC, 626 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 26.6 km 114° @ 34.0 km/h been 2: 43.2 km 144° @ 41.7 km/h been 3: 33.2 km 24° @ 60.8 km/h been 4: 32.9 km 272° @ 59.4 km/h been 5: 33.5 km 294° @ 97.0 km/h Afgelegde afstand: 169.4 km Duur: 03:15:48 Gemiddelde snelheid: 51.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 12.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 13.1 km Starthoogte: 568.0 m Finishhoogte: 626.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -58 m Totale score afstand: 169.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°01.518'N 5°32.504'E = 135° 58.1 km van vertrek tijd: 13:19:20 UTC alti: 422 m Finishpunt pos.: 51°23.904'N 4°58.495'E = 69° 1.8 km van vertrek tijd: 15:19:15 UTC alti: 6 m Grootste afstand in 2 uur: 126.7 km Beste snelheid in 2 uur: 63.4 km/h Hoogteverlies: 416 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 180.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E punt 1: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 66.1 km 140° punt 2: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27° punt 3: BEERSE 51°19.150'N 4°47.917'E 65.9 km 283° finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 14.9 km 52° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE 07 @ 12:23:36 UTC, 779 m punt 1: FORD GENK @ 13:40:07 UTC, 591 m : 65.6 km 51.4 km/h punt 2: STRAMPROY @ 14:15:01 UTC, 518 m : 32.2 km 55.4 km/h punt 3: BEERSE @ 15:09:02 UTC, 628 m : 64.9 km 72.1 km/h finish: WEELDE AERO @ 15:16:59 UTC, 30 m : 14.4 km 109.0 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 177.1 km Duur van de proef: 02:53:23 Gemiddelde snelheid: 61.3 km/h Start hoogte: 343 m Hoogte passeren start: 779 m Hoogte passeren finish: 30 m Hoogteverlies over proef: 313 m Totale score afstand: 177.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 47.5 km Been 1: 33.4 km Been 2: 38.4 km Totaal: 119.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:35:44 UTC einde: 15:19:15 UTC duur: 03:43:31 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 328 m @ 14:23:44 UTC hoog punt: 1044 m @ 14:44:30 UTC hoogtewinst: 716 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:53:15 bearing 25.3° Tweede punt: 13:42:16 bearing 88.3° Totale hoek: 62.9° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3517 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||