22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef19-05-2023 -- Dries VERMEIREN -- 1114,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt. LFA golf 2 north Active
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 19/05/2023 Piloot: DRIES Zweefvliegtuig: OO-ZBW Toestel type: KA6 Klasse: C Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: l18 Logger file: 2023-05-19-LXV-L18-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:40:14 Duurvlucht : 03:37:18 Vrije vlucht : 206.7 km Fasttrack : 71.7 kmh Driehoek : 120.8 km Hoogtewinst : 1258.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.533'N 4°56.970'E tijd: 11:04:14 UTC alti: -77 m Ontkoppelpunt pos.: 51°22.287'N 4°59.528'E = 128° 3.8 km van vertrek tijd: 11:07:10 UTC alti: 514 m Landingspunt pos.: 51°23.870'N 4°58.302'E = 68° 1.7 km van vertrek tijd: 14:44:28 UTC alti: -63 m Afstand take-off tot landing: 1.7 Totale vluchtduur: 03:40:14 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°23.113'N 4°57.635'E @ 11:25:10 UTC, 1417 m punt 1: 51°06.044'N 5°27.872'E @ 12:20:26 UTC, 1337 m punt 2: 51°08.698'N 5°44.542'E @ 12:50:33 UTC, 1181 m punt 3: 50°55.511'N 5°30.092'E @ 13:15:55 UTC, 1547 m punt 4: 51°18.677'N 4°56.021'E @ 14:05:04 UTC, 1208 m punt 5: 51°23.170'N 4°35.794'E @ 14:22:51 UTC, 1327 m Finish: 51°23.870'N 4°58.302'E @ 14:44:28 UTC, -63 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 47.3 km 132° @ 51.4 km/h been 2: 20.1 km 76° @ 40.0 km/h been 3: 29.7 km 215° @ 70.3 km/h been 4: 58.5 km 318° @ 71.5 km/h been 5: 24.9 km 290° @ 84.1 km/h been 6: 26.1 km 87° @ 72.6 km/h Afgelegde afstand: 206.7 km Duur: 03:19:18 Gemiddelde snelheid: 62.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.7 km Starthoogte: 492.0 m Finishhoogte: -63.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 555 m Totale score afstand: 206.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°07.546'N 5°41.598'E = 119° 59.8 km van vertrek tijd: 12:43:19 UTC alti: 1077 m Finishpunt pos.: 51°23.864'N 4°58.284'E = 68° 1.6 km van vertrek tijd: 14:43:19 UTC alti: 73 m Grootste afstand in 2 uur: 143.3 km Beste snelheid in 2 uur: 71.7 km/h Hoogteverlies: 1004 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 198.1 km NIET GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: RAVELS 51°21.550'N 4°59.350'E punt 1: MEEUWEN DORP 51°06.009'N 5°31.112'E 46.9 km 128° punt 2: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 16.5 km 72° punt 3: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 29.8 km 214° punt 4: TURNHOUT AFRIT 51°17.900'N 4°57.220'E 56.9 km 317° punt 5: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 26.7 km 292° finish: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 21.3 km 92° landing: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 53.1 km Been 1: 33.8 km Been 2: 33.8 km Totaal: 120.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:07:10 UTC einde: 14:44:28 UTC duur: 03:37:18 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 492 m @ 11:07:40 UTC hoog punt: 1750 m @ 14:08:41 UTC hoogtewinst: 1258 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:15:55 bearing 87.5° Tweede punt: 14:22:51 bearing 8.2° Totale hoek: -79.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5412 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||