22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-05-2023 -- Jelle VANDEBEECK -- 773,8 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Wedstrijd luchtruim
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 20/05/2023 Piloot: JELLE VANDEBEECK Zweefvliegtuig: PH-1298 Toestel type: ASW 24 Klasse: CLUB Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aml Logger file: 2023-05-20-LXV-AML-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:35:26 Duurvlucht : 03:32:53 Vrije vlucht : 188.1 km Fasttrack : 81.7 kmh Opgegeven proef: 181.1 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.588'N 4°57.176'E tijd: 09:49:42 UTC alti: -64 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.729'N 5°00.290'E = 86° 3.6 km van vertrek tijd: 09:52:15 UTC alti: 495 m Landingspunt pos.: 51°46.406'N 5°12.323'E = 22° 45.7 km van vertrek tijd: 13:25:08 UTC alti: -76 m Afstand take-off tot landing: 45.7 Totale vluchtduur: 03:35:26 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 51°27.378'N 4°55.818'E @ 10:54:20 UTC, 1227 m punt 1: 51°09.424'N 5°09.265'E @ 11:24:53 UTC, 742 m punt 2: 51°35.845'N 4°41.722'E @ 12:11:39 UTC, 1152 m punt 3: 51°48.004'N 4°57.187'E @ 12:32:03 UTC, 967 m punt 4: 51°54.897'N 5°28.931'E @ 12:58:30 UTC, 671 m Finish: 51°46.043'N 5°12.021'E @ 13:23:43 UTC, 82 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 36.8 km 155° @ 72.2 km/h been 2: 58.5 km 327° @ 75.0 km/h been 3: 28.7 km 38° @ 84.5 km/h been 4: 38.6 km 70° @ 87.6 km/h been 5: 25.4 km 230° @ 60.5 km/h Afgelegde afstand: 188.1 km Duur: 02:29:23 Gemiddelde snelheid: 75.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 7.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 45.0 km Starthoogte: 495.0 m Finishhoogte: 82.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 413 m Totale score afstand: 188.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°21.335'N 5°03.475'E = 120° 8.4 km van vertrek tijd: 11:05:02 UTC alti: 980 m Finishpunt pos.: 51°49.628'N 5°19.560'E = 28° 54.8 km van vertrek tijd: 13:05:02 UTC alti: 207 m Grootste afstand in 2 uur: 163.5 km Beste snelheid in 2 uur: 81.7 km/h Hoogteverlies: 773 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 264.7 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BAARLE-NASSAU 51°26.780'N 4°55.870'E punt 1: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E 35.8 km 155° punt 2: PRINSENBEEK 51°36.003'N 4°42.321'E 58.4 km 328° punt 3: TIEL 51°54.850'N 5°29.250'E 64.3 km 57° punt 4: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 84.9 km 227° finish: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 21.3 km 92° landing: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BAARLE-NASSAU @ 10:55:55 UTC, 1112 m punt 1: HOOLST @ 11:24:50 UTC, 736 m : 35.3 km 73.3 km/h punt 2: PRINSENBEEK @ 12:10:50 UTC, 1072 m : 57.4 km 74.9 km/h punt 3: TIEL @ 12:58:33 UTC, 665 m : 63.3 km 79.6 km/h punt 4: WUUSTWEZEL niet gerond afbreekpunt: 51°46.032'N 5°12.037'E @ 13:23:42 UTC, 84 m : 25.1 km 59.8 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 181.1 km Duur van de proef: 02:27:47 Gemiddelde snelheid: 73.5 km/h Start hoogte: 495 m Hoogte passeren start: 1112 m Hoogte aan break-punt: 84 m Hoogteverlies over proef: 411 m Totale score afstand: 181.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:52:15 UTC einde: 13:25:08 UTC duur: 03:32:53 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 436 m @ 11:12:51 UTC hoog punt: 1347 m @ 12:47:53 UTC hoogtewinst: 911 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:24:54 bearing 58.5° Tweede punt: 12:11:40 bearing 10.7° Totale hoek: -47.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3131 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||