22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-05-2023 -- Wannes SMITS -- 875,4 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 20/05/2023 Piloot: WANNES SMITS Zweefvliegtuig: OO-YZM Toestel type: PW-5 Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 5pq Logger file: 2023-05-20-NAV-5PQ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:02:18 Duurvlucht : 03:58:49 Vrije vlucht : 164.3 km Fasttrack : 52.7 kmh Opgegeven proef: 157.2 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.525'N 4°56.901'E tijd: 10:57:02 UTC alti: -40 m Ontkoppelpunt pos.: 51°22.227'N 4°59.600'E = 128° 3.9 km van vertrek tijd: 11:00:31 UTC alti: 633 m Landingspunt pos.: 51°23.529'N 4°56.923'E = 74° 0.0 km van vertrek tijd: 14:59:20 UTC alti: -22 m Afstand take-off tot landing: 0.0 Totale vluchtduur: 04:02:18 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 51°21.699'N 4°57.074'E @ 11:06:41 UTC, 1017 m punt 1: 51°11.431'N 5°19.050'E @ 12:20:16 UTC, 1036 m punt 2: 51°13.620'N 5°00.680'E @ 12:42:21 UTC, 1047 m punt 3: 51°23.208'N 4°35.794'E @ 13:16:07 UTC, 1098 m punt 4: 51°13.274'N 5°13.843'E @ 14:31:12 UTC, 924 m Finish: 51°22.848'N 4°54.336'E @ 14:54:28 UTC, 584 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 31.9 km 127° @ 26.0 km/h been 2: 21.8 km 281° @ 59.2 km/h been 3: 33.9 km 302° @ 60.3 km/h been 4: 47.9 km 112° @ 38.3 km/h been 5: 28.8 km 308° @ 74.3 km/h Afgelegde afstand: 164.3 km Duur: 03:47:47 Gemiddelde snelheid: 43.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.2 km Starthoogte: 633.0 m Finishhoogte: 584.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 49 m Totale score afstand: 164.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°17.628'N 4°54.421'E = 195° 11.3 km van vertrek tijd: 12:56:58 UTC alti: 1133 m Finishpunt pos.: 51°24.052'N 4°57.811'E = 47° 1.4 km van vertrek tijd: 14:56:58 UTC alti: 308 m Grootste afstand in 2 uur: 105.3 km Beste snelheid in 2 uur: 52.7 km/h Hoogteverlies: 825 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 160.4 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: RAVELS 51°21.550'N 4°59.350'E punt 1: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E 29.7 km 128° punt 2: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 55.0 km 294° punt 3: STEVENSVENNEN 51°13.274'N 5°13.280'E 47.3 km 113° finish: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 28.4 km 309° landing: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: RAVELS @ 11:17:18 UTC, 1083 m punt 1: LOMMEL TESTBAAN @ 12:20:10 UTC, 1042 m : 29.2 km 27.9 km/h punt 2: WUUSTWEZEL @ 13:16:15 UTC, 1086 m : 54.0 km 57.8 km/h punt 3: STEVENSVENNEN @ 14:31:37 UTC, 922 m : 46.3 km 36.8 km/h finish: WEELDE 07 niet gerond afbreekpunt: 51°22.837'N 4°54.325'E @ 14:54:27 UTC, 586 m : 27.8 km 73.0 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 157.2 km Duur van de proef: 03:37:09 Gemiddelde snelheid: 43.4 km/h Start hoogte: 633 m Hoogte passeren start: 1083 m Hoogte aan break-punt: 586 m Hoogteverlies over proef: 47 m Totale score afstand: 157.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 22.1 km Been 1: 34.0 km Been 2: 22.8 km Totaal: 78.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:00:31 UTC einde: 14:59:20 UTC duur: 03:58:49 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 633 m @ 11:00:31 UTC hoog punt: 1423 m @ 13:11:55 UTC hoogtewinst: 790 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:20:31 bearing 60.9° Tweede punt: 13:16:04 bearing 8.2° Totale hoek: -52.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4968 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||