22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-05-2023 -- Sebastiaan DURT -- 875,4 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: LFA Golf 1 & 2 actief
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 20/05/2023 Piloot: SEBASTIAAN DURT Zweefvliegtuig: OO-ZTS Toestel type: KA6E Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 8qt Logger file: 2023-05-20-NAV-8QT-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:06:48 Duurvlucht : 04:03:00 Vrije vlucht : 166.1 km Fasttrack : 54.1 kmh Opgegeven proef: 157.3 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.530'N 4°56.911'E tijd: 10:52:58 UTC alti: -37 m Ontkoppelpunt pos.: 51°21.302'N 4°57.447'E = 171° 4.2 km van vertrek tijd: 10:56:46 UTC alti: 573 m Landingspunt pos.: 51°23.516'N 4°56.859'E = 247° 0.1 km van vertrek tijd: 14:59:46 UTC alti: -22 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 04:06:48 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 51°22.295'N 4°56.896'E @ 11:38:56 UTC, 1293 m punt 1: 51°11.414'N 5°19.096'E @ 12:20:11 UTC, 1048 m punt 2: 51°13.646'N 5°00.582'E @ 12:42:01 UTC, 1190 m punt 3: 51°23.242'N 4°35.782'E @ 13:16:00 UTC, 1106 m punt 4: 51°13.175'N 5°14.094'E @ 14:31:02 UTC, 1000 m Finish: 51°22.868'N 4°54.257'E @ 14:54:28 UTC, 612 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 32.8 km 128° @ 47.7 km/h been 2: 22.0 km 281° @ 60.3 km/h been 3: 33.9 km 302° @ 59.8 km/h been 4: 48.3 km 113° @ 38.6 km/h been 5: 29.2 km 308° @ 74.9 km/h Afgelegde afstand: 166.1 km Duur: 03:15:32 Gemiddelde snelheid: 51.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.3 km Starthoogte: 449.0 m Finishhoogte: 612.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -163 m Totale score afstand: 166.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°22.933'N 4°58.331'E = 124° 2.0 km van vertrek tijd: 11:33:23 UTC alti: 746 m Finishpunt pos.: 51°19.034'N 4°49.338'E = 226° 12.1 km van vertrek tijd: 13:33:23 UTC alti: 870 m Grootste afstand in 2 uur: 108.2 km Beste snelheid in 2 uur: 54.1 km/h Hoogteverlies: -124 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 160.4 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: RAVELS 51°21.550'N 4°59.350'E punt 1: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E 29.7 km 128° punt 2: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 55.0 km 294° punt 3: STEVENSVENNEN 51°13.274'N 5°13.280'E 47.3 km 113° finish: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 28.4 km 309° landing: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: RAVELS @ 11:41:14 UTC, 1177 m punt 1: LOMMEL TESTBAAN @ 12:20:04 UTC, 1046 m : 29.2 km 45.1 km/h punt 2: WUUSTWEZEL @ 13:16:05 UTC, 1093 m : 54.0 km 57.8 km/h punt 3: STEVENSVENNEN @ 14:31:25 UTC, 985 m : 46.3 km 36.9 km/h finish: WEELDE 07 niet gerond afbreekpunt: 51°22.868'N 4°54.257'E @ 14:54:28 UTC, 612 m : 27.9 km 72.6 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 157.3 km Duur van de proef: 03:13:14 Gemiddelde snelheid: 48.9 km/h Start hoogte: 449 m Hoogte passeren start: 1177 m Hoogte aan break-punt: 612 m Hoogteverlies over proef: -163 m Totale score afstand: 157.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 19.3 km Been 1: 29.4 km Been 2: 20.1 km Totaal: 68.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:56:46 UTC einde: 14:59:46 UTC duur: 04:03:00 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 449 m @ 10:57:52 UTC hoog punt: 1413 m @ 13:09:16 UTC hoogtewinst: 964 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:20:17 bearing 60.9° Tweede punt: 13:15:58 bearing 8.2° Totale hoek: -52.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3980 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||